صادرات اسپری رنگ گل نقش

صادرات اسپری رنگ گل نقش از ایران

,

تولید اسپری رنگ با هدف تسریع در رنگ آمیزی و صرفه جویی در زمان انجام گرفت. ایده وسیله ای برای پاشش رنگ یا محلول های دیگر یا همان اسپری رنگ توسط جوان خلاق نروژی به نام اریک روت مطرح گردید. او توانست ایده خود را به عمل تبدیل کرده و اسپری رنگ اختراع کند. هر چند که در اوایل کسی به این محصول روی خوش نشان نداد اما بعد ها و در جنگ جهانی دوم از این محصول استفاده گردید و این محصول شگفت انگیز به دنیا معرفی گردید.

صادرات اسپری رنگ گل نقش از ایران

آشنایی با شرکت رنگ گل نقش

شرکت رنگ گل نقش اولین تولید کننده اسپری رنگ دارای گواهینامه ایزو در این صنعت است. این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه و به کارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک و بهره مندی از کارشناسان و نیرو های متخصص به تولید انواع رنگ و اسپری رنگ مشغول فعالیت است. این شرکت علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل صادرات انواع رنگ و اسپری را نیز در دستور کار خود قرار داده و با فعالیت اقتصادی ارز آوری خوبی به کشور داشته است. هم چنین موجب اشتغال بیشتر برای جوانان و توسعه این صنعت گردیده است. در قسمت بازرگانی این شرکت نیز اقدام به تامین مواد اولیه مرغوب مورد نیاز شرکت های رنگ سازی و واحد های تولید اسپری نموده است. این شرکت با راه اندازی سایت اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود نیز نموده تا از این طریق خرید راحتر و غیر حضوری به مشتریان فراهم نموده تا رضایت مشتریان از این طریق جلب شود. این شرکت با ارائه محصولات خود به فروشگاه های اینترنتی دیگر علاوه بر کمک به کسب و کار این فروشگاه ها موجب رونق اقتصادی شده است.
تولید کننده برتر اسپری رنگ الوان در کشور

تولید کننده برتر اسپری رنگ الوان در کشور

اسپری رنگ الوان تولید یکی از بهترین شرکت های تولید رنگ و اسپری رنگ در کشور به همین نام است. این شرکت با سه دهه فعالیت در زمینه تولید انواع رنگ توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند. این شرکت با رعایت استاندارد ها در کنترل کیفیت مواد اولیه، بسته بندی ایمن و زیبا و به پشتوانه اعتماد مشتریان به این شرکت توانسته به یک برند ملی و منطقه ای تبدیل گردد. تولیدات این شرکت شامل رنگ های حفاظتی که در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، اسکله و بنادر، کشتی سازی و …. به کار می رود، رنگهای ساختمانی که با پایه آب تولید شده و محصولات مهندسی می شود. محصولات این شرکت نیز توانسته با برند های معتبر در کشورهای دیگر به رقابت بپردازد و بازار خوبی را از آن خود کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *