فروش عمده چسب 123 حجم 100 تا 400 میلی لیتر

فروش عمده چسب 123 حجم 100 تا 400 میلی لیتر

,

شرکت ها و نمایندگی های زیادی زیادی در سراسر کشور وجود دارد که در زمینه فروش عمده چسب 123 مرغوب با حجم ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلی لیتر، فعالیت می کنند. به طور معمول این واحد ها چسب ۱۲۳ را به صورت عمده و کلی به فروش می رسانند از این رو از قیمت مناسبی برخوردار است که مشتریان می توانند این نوع چسب را از این مراکز تهیه نمایند و از مزایای آن استفاده کنند.

فروش عمده چسب 123

راه های مناسب برای جلوگیری از خشک شدن چسب 123

برای جلوگیری از خشک شدن چسب ۱۲۳ راه های زیادی وجود دارد که بتوان این چسب را برای مدت بیشتری نگهداری کرد. به طور معمول چسب ۱۲۳ از انواع چسب های پر کاربرد حساب می شود که قدرت چسبندگی و اتصال بیشتری دارد و به خوبی و سریع می تواند دو قطعه را به هم متصل کند.

جهت جلوگیری از خشک شدن این نوع چسب، پس از باز کردن درب آن می توان یه تکه پلاستیک را بر روی محل خروج چسب قرار داد تا مانع رسیدن هوا به مایع داخل قوطی شود. این کار باعث می شود تا مایع چسب در مدت زمان نگهداری، شکل و حالت اولیه خود را از دست ندهد و به همان حالت باقی بماند در نتیجه در سری های بعد نیز می توان از چسب استفاده نمود.

البته باید این نکته را رعایت کرد که زمان قرار دادن پلاستیک یا نایلون بر روی سر قوطی، درپوش قوطی را به طور محکم روی آن بگذاریم تا ذرات هوا به داخل قوطی نفوذ نکند و چسب حالت خشک شدگی به خود نگیرد زیرا مولکول های هوا سریع مایع چسب را احاطه می کنند و باعث سفت شدن و در نتیجه خشک شدن آن می گردند. از این رو می توان با به کار بردن این ترفند ساده و بدون هیچ گونه هزینه ای، از خشک شدن چسب ۱۲۳ جلوگیری کرد.

راه های مناسب برای جلوگیری از خشک شدن چسب 123

قیمت توزیع چسب 123 حجم 100 تا 400 میلی لیتر

قیمت توزیع چسب ۱۲۳ حجم ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلی لیتر در سطح بازار متفاوت می باشد زیرا قیمت چسب تحت تاثیر عواملی چون حجم، نوع بسته بندی، وزن، شرایط اقتصادی بازار و … قرار دارد به نحوی که این عوامل به طور مستقیم قیمت توزیع را کم و زیاد می کنند و باعث تغییر در افزلیش یا کاهش آن می شوند.

با طور معمول قیمت توزیع چسب بر اساس هزینه های انجام شده و طبق مصوبه های واحد هاب تولیدی چسب، معین می شود. البته باید توجه داشت که هر چه تعداد کالای توزیعی بیشتر باشد قیمت توزیع آن مناسب تر و ارزان تر می شود زیرا هزینه های آن به تعداد بیشتری کالا اختصاص می یابد.

قیمت توزیع چسب 123 حجم 100 تا 400 میلی لیتر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *