چسب سیلیکون بی رنگ

قیمت روز چسب سیلیکون بی رنگ در بازار

,

چسب سیلیکون بی رنگ بر اساس نوع، سایز، کیفیت و ….قیمت گذاری می شود. با توجه به بالا و پایین آمدن نرخ ارز و ایجاد نوساناتی در بازار قیمت مواد اولیه این چسب ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرند و در نهایت قیمت چسب تغییر می کند.

قیمت روز چسب سیلیکون بی رنگ در بازار

موارد استفاده چسب سیلیکون بی رنگ

چسب سیلیکونی یکی از پرکاربرد ترین انواع چسب در صنایع مختلف محسوب می شود که به نام چسب آکواریوم نیز معروف است.  این چسب در رنگ های سفید، مشکی، بی رنگ و قرمز تولید می شود و دارای اندازه و شکل های گوناگونی می باشد.

چسب سیلیکونی شفاف یا بی رنگ برای چسباندن شیشه های آکواریوم، آئینه های سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود و به خاطر این که شفاف است هیچ اثری از آن دیده نمی شود.

این نوع چسب ها قابلیت چسبندگی بالایی دارند و در مقابل شرایط جوی و نور مستقیم خورشید مقاوم اند. چسب سیلیکونی بی رنگ به عنوان درزگیر، مناسب برای سینک ظرفشویی است و سبب جذب رطوبت و جلوگیری از ایجاد قارچ می شود.

چسب های سیلیکونی علاوه بر مواردی که ذکر شد، برای چسباندن قطعات شیشه ای به هم، آلومینیوم، کاشی و سرامیک و استیل نیز کاربرد دارند. هم چنین برای پرکردن بین فاصله ها و ترک ها نیز قابل استفاده می باشد.

این نوع چسب ها در هنگام خشک شدن، بر اثر آزاد کردن اسید لاکتیک بوی سرکه ایجاد می کنند و دوام و انعطاف پذیری خوبی دارند. در بسیاری از صنایع کابینت سازی، چسب سیلیکونی کاربرد دارد؛ زیرا خاصیت الاستیک دارد و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

این چسب در مقابل نور مستقیم خورشید هیچ تغییری نمی کند به همین دلیل در ساختمان سازی و تعمیرات اتصالات لوله ها نیز استفاده می شود. این نوع چسب ها به صورت ژل و در شکل های  استوانه ای و تیوپ خمیر دندانی وجود دارند که نوع استوانه ای آن بیشتر استفاده می شود.

با خرید چسب سیلیکونی بی رنگ دیگر نگران نفوذ رطوبت بر روی سطوح مختلف نباشید. چسب سیلیکونی بی رنگ بیشتر از انواع دیگر پسندیده می شود؛ زیرا کاملا طبیعی به نظر می رسد و ناهماهنگی ایجاد نمی کند.

موارد استفاده چسب سیلیکون بی رنگ

خرید مستقیم چسب سیلیکون بی رنگ

خرید چسب سیلیکونی بر اساس نوع کاربرد، جنس و کیفیتی که دارند صورت می گیرد. شرکت های زیادی چسب سیلیکونی بی رنگ را در انواع مختلف تولید می کنند. نمایندگی های این شرکت ها مراکز خوبی برای خرید مستقیم هستند؛ زیرا جنس با کیفیت و قیمت مناسب را عرضه می کنند.

خرید مستقیم این محصولات از طریق سایت های اینترنتی مربوطه نیز میسر می باشد که به دلیل نبود واسطه در بین، بسیار مقرون به صرفه است. خرید چسب سیلیکونی به صورت عمده، قیمت بسیار کمتری نسبت به خرید جزئی دارد.

خرید مستقیم چسب سیلیکون بی رنگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *