قیمت چسب سیلیکون لازیو

قیمت چسب سیلیکون لازیو در بازار تهران

,

چسب سیلیکون لازیو از نمونه چسب های پرکاربردی است که از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و در رنگی های مختلفی تولید خواهد شد.

و اما قیمت این محصول به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد اولیه، شرکت سازنده، نوع و رنگ چسب سیلیکون، نحوه فروش و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.

البته به دلیل نوسانات ارز و تحولات بازار قیمت قطعی و دقیقی برای این محصول نمی توان مشخص نمود.

قیمت چسب سیلیکون لازیو در بازار تهران

نکات مهم در مورد چسب سیلیکون

چسب های سیلیکونی نسل جدیدی از چسب  بوده که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد و در واقع تحت فرآیند های شیمیایی تولید خواهد شد.

در حقیقت چسب های سیلیکونی، بر اساس پلیمر ها ساخته شده است. به گونه ای که در صنعت با عنوان پلیمر های سیلیکونی شناخته شده اند. چسب های پلیمری در صنعت بسیار کاربرد داشته و در واقع چسب های سیلیکونی صنعتی، در گروه متیل ها یا فنیل ها قرار گرفته اند.

این نمونه از چسب ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به دلیل ساختار شیمیایی که داشته، قابل استفاده در هر دمایی می باشد.

از سویی دیگر چسب های سیلیکونی، مقاومت خوبی در برابر رطوبت از خود نشان می دهند و از این رو گزینه مناسبی برای درز گیری در اطراف سینک و وان های حمام خواهد بود.

البته لازم به ذکر است که چسب های سیلیکونی بر روی شیشه، سنگ، سرامیک و غیره قابل استفاده می باشد و از آن جایی که بعد از خشک شدن، به سختی از سطح جدا می گردد، بنابراین لازم است که در زمان استفاده از این چسب ها باید که دقت زیادی داشته باشیم.

به طور کلی چسب های سیلیکونی، به دو دسته سیلیکون خنثی و سیلیکون استوکسی تقسیم بندی خواهد شد.

چسب سیلیکونی استوکسی، بر پایه اسید بوده و در واقع از ترکیب سیلیکون و یک حلال تولید می گردد. این نمونه از چسب ها بوی تند و زننده ای داشته و معمولا به صورت رنگی تولید خواهد شد.

در ضمن چسب های سیلیکون استوکسی، قابلیت اضافه کردن رنگ توسط مصرف کننده را نداشته و زمان زیادی می برد تا به طور کامل خشک شود.

و اما چسب سیلیکون خنثی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به چسب سیلیکونی استوکسی خواهد داشت. و از دیگر ویژگی های چسب سیلیکونی خنثی این بوده که بدون بو می باشد و هم چنین در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید، بسیار مقاوم خواهد بود.

نکات مهم در مورد چسب سیلیکون

فروش ویژه چسب سیلیکون لازیو با نرخ مناسب

چسب سیلیکون لازیو، از نمونه چسب های بسیار پرکاربرد بوده که افراد زیادی به منظور مصارف مختلف، تمایل به خرید آن را خواهند داشت.

از این رو تولید کنندگان این محصول، شرایطی را فراهم نموده اند تا  فروش چسب سیلیکون لازیو با بهترین کیفیت و نرخ مناسب انجام گیرد.

فروش ویژه چسب سیلیکون لازیو با نرخ مناسب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *