قیمت چسب 123 ترک فیکس

قیمت چسب 123 ترک فیکس در بازار تهران

,

امروزه از انواع چسب های موجود در بازار از جمله بازار تهران چسب 123 می باشد که از خواص و کاربرد فراوان برخوردار بوده که برای مصارف خانگی و مشاغل مختلف دیگر استفاده می شود که یکی از برترین و با کیفیت ترین محصول ایرانی به شمار می آید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده در بازار به فروش می رسند.

این نوع محصول عمده ساخت کشور ایران و نیز دارای مواد ارگانیک و طبیعی بوده که از خواص و ویژگی های عالی و نیز از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

قیمت چسب 123 ترک فیکس در بازار تهران

چسب 123 ترک فیکس چه مشخصاتی دارد؟

این نوع محصول عمده از چسب های پرکاربرد در کابینت سازی می باشد که به دو جزء مایع و اسپری دارای قابلیت جذب بالا بوده که هنگام استفاده از این نوع چسب، موقعی که چسب در محل کار ریخته می شود برای خشک کردن و سفت شدن آن نیاز به اسپری خشک کننده می باشد که با بهترین کیفیت و بهترین مواد ترک ساخته شده که از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

برای خرید انواع چسب 123، به صورت تکی می توان به نمایندگی ها و مراکز عمده فروش در سراسر کشور مراجعه نمود و نیز با توجه به انواع برندها و مدل ها می توان آن را خریداری نمود که خرید به روش مستقیم و نیز با حذف واسطه ارزانتر و دارای سود بیشتری برای فروشنده خواهد بود.

چسب 123 ترک فیکس، در نوع خود بی نظیر و نیز دارای انواع برندها و مدل های مختلفی است که از خواص ومزیت های زیادی برخوردار بوده که عبارتند از: دارای ساختار تولیدی از مواد ارگانیک با کیفیت عالی از مواد ترک بوده، دارای وزن قطره 100 گرمی و دارای اسپری سنگین و بدون بو می باشد، هنگام استفاده از این محصول سنگ را زرد نمی کند، شوره یا سفیدک نمی زند، در سطوح مختلف کاربرد دارد، کم مصرف و نیز از قدرت جذب بالایی برخوردار می باشد، با دیگر انواع خود قابل رقابت می باشد که بسیار حائز اهمیت می باشد.

از دیگر مزایای این نوع چسب در عرض چند ثانیه با توجه به دقت عالی به هم می چسبد، بسیار قوی و با دوام می باشد، از عملکرد و کارایی بسیار بالایی برخوردار می باشد، در انواع سنگ های ساختمانی، کاشی و سرامیک، آلومینیوم، شیشه، ام دی اف، فلزات و دیگر موارد مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به این خصوصیات ویژه طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است.

چسب 123 ترک فیکس چه مشخصاتی دارد؟

فروشنده انواع چسب 123 ترک فیکس

همچنین این نوع چسب در قوطی های چند میلی لیتری با بسته بندی های مطمئن و استاندارد در بازار عرضه می شوند که فروشنده چسب 123، این محصول را با توجه به ویژگی های خاص آن و با آگاهی های لازم در مورد آن در اختیار مشتری قرار داده تا مشتری بتواند با اطمینان کامل آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهد.

چسب ترک فیکس، دارای سطح ایمنی و استاندارد بالا می باشد که توسط شرکت های تولیدی در ایران با کیفیت عالی تولید و نیز روانه با زارهای داخلی و خارجی می گردد که از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

فروشنده انواع چسب 123 ترک فیکس

چرا چسب 123 ترک فیکس؟!

چسب یک دو سه ترک فیکس مزایای کاملا بی نظیری دارد که به برخی از آن ها اشاره می نمائیم:

  • قیمت کاملا رقابتی
  • تحویل رایگان
  • اسپری بدون بو
  • بدون زردگرایی
  • بدون شوره و سفیدک
  • سرعت بسیار بالا در چسباندن
  • تولید شده از مواد اروپایی با کیفیت
  • وزن قطره 100 گرم خالص
  • اسپری سنگین
  • گستره کاربردی وسیع

چرا چسب 123 ترک فیکس؟!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *