پخش چسب 123 سناباند

مرکز پخش چسب 123 سناباند

,

مرکز پخش چسب 123 سناباند، یکی از باکیفیت ترین چسب ها را عرضه می کند؛ این محصول، کاربردهای زیادی داشته و برای چسباندن بسیاری از سطوح استفاده می شود؛ قابلیت چسب سناباند در حدی است که حتی سطوح سخت را به هم متصل می نماید؛ چسب 123 سناباند، شامل دو قسمت می باشد؛ یک چسب سیانو اکریلاتی و یک عدد اسپری که برای فعال کردن و افزایش اثربخشی چسب به کار می رود.

مرکز پخش چسب 123 سناباند

مشخصات چسب 123 سناباند

چسب از جمله مواد شیمیایی بسیار مهم است که نقش مهمی در زندگی بشر ایفا می کند.
یکی از بهترین چسب های موجود در بازار، چسب 123 سناباند می باشد که کاربردهای فراوانی در مصارف خانگی و صنایع مختلف دارد.

مهم ترین مشخصات چسب 123 سناباند به شرح زیر است:

  • قابلیت چسبندگی بسیار بالا
  • استفاده از آن راحت است.
  • سریع می چسبد.
  • برای کلیه سطوح به کار می رود.
  • تنوع در اندازه و بسته بندی

مهم ترین ویژگی مثبت چسب 123 که آن را از سایر چسب ها متمایز می کند؛ این است که با استفاده از آن می توان در اسرع وقت، هر چیزی را با استحکام بالا چسباند؛ به عبارت دیگر این محصول راحتی کار چسباندن، سرعت انجام و کیفیت کار را در کنار هم گرد آورده است.

علاوه بر آنچه بیان شد؛ چسب سناباند 123، دو جزئی بوده و برای چسباندن سطوح، ابتدا یک سطح را به چسب آغشته کرده و سطح دیگر را اسپری می زنند؛ حال باید هر دو سطح را به یکدیگر متصل نموده و حدود 10 ثانیه نگه داشت؛ به این ترتیب سطوح کاملاً به هم می چسبند.

مشخصات چسب 123 سناباند

قیمت عمده چسب 123 سناباند

قیمت چسب 123 سناباند چقدر است؟
قبل از هر چیز باید بیان کرد که این چسب به نوبه خود متنوع بوده و ارقام مختلف آن از نظر قدرت یا سرعت چسبندگی با هم فرق دارند؛ اصطلاحاً گفته می شود که به عنوان مثال اکتیویتور چسب 1500، 2000 و … می باشد؛ به نظر می رسد که این مهم ترین دلیل اختلاف قیمت چسب سناباند 123 باشد؛ اما این محصول همانند سایر کالاهای مشابه در حجم ها و اندازه های گوناگون تولید و بسته بندی می شود؛ به طور معمول این محصول در ظرفیت های دویست، چهارصد و ششصد میلی لیتری تولید و روانه بازار می گردد.
بدون شک تفاوت اندازه چسب نیز تا حد زیادی تعیین کننده قیمت آن خواهد بود.

سوای از آنچه درباره قیمت چسب 123 با برند سناباند بیان شد؛ مسائلی مثل شرایط بازار واردات مواد اولیه تولید چسب، نحوه خرید و فروش و حتی نوسان نرخ ارز نیز به نوبه خود مهم می باشند؛ مثلاً قیمت عمده چسب 123 سناباند به مراتب مناسب تر از قیمت جزئی آن است.

قیمت عمده چسب 123 سناباند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *