تولید کننده انواع رنگ پودری الکترواستاتیک

تولید کننده انواع رنگ پودری الکترواستاتیک

,

هر یک از رنگ هایی که در صنایع رنگسازی تولید می شوند؛ انواع و اقسام متعددی را شامل شده که رنگ پودری الکترواستاتیک از جمله جدیدترین نوع آن ها به شمار می رود. در توضیح بیشتر از این رنگ باید گفت که تولید کننده رنگ پودری الکترواستاتیک، آن را در نمونه های متعددی عرضه نموده است که انواع آن عبارتند از: رنگ پودری چرمی، رنگ پودری اپوکسی پلی استر، رنگ سمباده ای، رنگ چکشی و غیره. اما در خصوص اهمیت این دسته از رنگ ها باید گفت که از رنگ های بسیار پرکاربردی تلقی شده که در صنایع تولیدی بسیاری مورد استفاده های عظیم قرار می گیرند. پس با این اوصاف می توان دریافت که این نوع رنگ ها بیش از همه در بورس خرید و فروش قرار گرفته اند.

تولید کننده انواع رنگ پودری الکترواستاتیک

کارخانجات تولید کننده رنگ پودری در کشور

در سطح کشور کارخانجات بسیاری را می توان یافت که به عنوان تولید کنندگان رنگ پودری الکترواستاتیک در بخش های متعددی به فعالیت پرداخته اند.
این کارخانجات با بهره گیری از ماشین آلات و دستگاه های مدرن و به روز و به مدد نیروهای انسانی متخصص و پرتلاش، توانسته اند اقدامات بسیار مثبتی را در حوزه تولید این گروه از رنگ ها به ثبت برسانند.
گفتنی است که این نوع رنگ ها که حالا توسط کارخانجات مجهز کشورمان در معرض تولید قرار گرفته و درخواست های بسیاری را نیز به همراه دارند؛ در مقابل رنگ های مایع پایه حلال قرار داشته و دارای مزیت هایی به وضوح بیشتر نسبت به آن ها می باشند.

اما اگر بخواهیم به یکی از کارخانجات تولیدی موفق و نامدار که در داخل کشور، تولیدات انبوه و موفقیت آمیزی از رنگ های پودری را پشت سر نهاده اند؛ اشاره کنیم، می توان گروه تولیدی باژاک را نام برد.
این گروه تولیدی بزرگ، علاوه بر رنگ های پودری پاششی، محصولات دیگری را نیز در معرض تولید گذاشته که هریک در نهایت استاندارد و کیفیت به بازار ارائه شده اند.
به همین دلیل رنگ های پودری باژاک در بازار فروش، بسیار پر مخاطب ظاهر شده اند.

کارخانجات تولید کننده رنگ پودری در کشور

عرضه بدون واسطه رنگ پودری در ایران

در این بخش ابتدا می خواهیم به این موضوع بپردازیم که رنگ آمیزی الکترواستاتیک چیست؟
در پاسخ باید گفت این نوع رنگ آمیزی  به کمک رنگ پودری و تفنگ الکترواستاتیک ( یکی از انواع دستگاه رنگ الکترواستاتیک)  روی انواع سطح ها اجرا شده و یا مورد پاشش قرار گرفته و در نتیجه پس از آن منجر به ایجاد لایه هایی نازک بر روی آن ها می شوند.
در مرحله بعدی نیز داخل کوره رنگ پودری الکترواستاتیک با درجه حرارت فوق العاده بالا قرار داده شده تا ذرات پودری به حالت ذوب در آیند.

در مرحله آخر هم که شاهد ایجاد یک پوشش سخت و بسیار با دوام روی انوع سطوح خواهیم بود.

حالا که با این رنگ و رنگ آمیزی توسط آن به خوبی آشنا شدید، می خواهیم در مورد عرضه این رنگ های پر تقاضا سخن بگوییم.
در این رابطه باید گفت که برای عرضه رنگ پودری از دو روش کلی در ایران استفاده می شود:

  1. عرضه بدون واسطه و مستقیم رنگ پودری
  2. عرضه غیر مستقیم رنگ پودری

در مقایسه این دو روش، می توان اولی را بر دومی ترجیح داد که دلیل آن بر می گردد به اینکه در این روش از عرضه، رنگ مورد نظر بلافاصله پس از تولید، توسط شرکت های پخش در دسترس خریداران عمده به صورت مستقیم و بدون وجود هیچ واسطه ای در این بین انجام می گیرد.
نتیجه ی امر هم این می شود که رنگ پودری با قیمت مستقیم که حتی از قیمت بازار عمده فروشی مناسب تر است؛ به خریداران عرضه می شود.

عرضه بدون واسطه رنگ پودری در ایران

فروش رنگ پودری زیر قیمت بازار در کشور

برخی از مراکز فروش رنگ پودری، به منظور رعایت اصل مشتری مداری و در نتیجه کسب رضایت مشتریان خود و البته با هدف فروش پیوسته اما کم سود؛ اقدام به فروش این رنگ با زیر قیمت بازار در کشور کرده اند.
از جمله ی این مراکز به فروش رنگ مورد نظر در این شهر های بزرگ پرداخته اند:

  • فروش رنگ پودری تهران
  • فروش رنگ پودری در اصفهان

اما اگر می خواهید به نشانی دقیقی از مراکز عرضه رنگ الکترواستاتیک تهران یا اصفهان رسیده تا خرید حضوری رنگ پودری را از آن ها انجام دهید، می توانید از کارشناسان همین مرکز کمک بگیرید.
نکته مهمی که باید گفت، این است که در صورت عدم داشتن شرایط لازم برای خرید رنگ های پودری از مراکز فروش واقع در شهرهای نامبرده، می توانید محصولات آن ها را در همین مرکز که به آن ها متصل می باشد نیز مشاهده کرده و در نتیجه دست به انتخاب راحت تری بزنید.

فروش رنگ پودری زیر قیمت بازار در کشور

لیست قیمت فروش رنگ پودری در ایران

همانطور که در بخش اول گفته شد؛ رنگ های پودری انواع متعددی را در خود گنجانده که هر کدامشان دارای کاربرد های وسیع و متمایزی می باشند.
عمده کاربرد این گروه از رنگ ها که رنگبندی های فوق العاده زیبا و کیفیت بسیار مناسبی را نیز دارا می باشند؛ به منظور رنگ آمیزی قطعات و تجهیزات فلزی، آلومینیومی و جنس هایی از این دست می باشد.
برای نمونه از برخی از این این رنگ ها برای رنگ کردن این ابزار، استفاده بسیاری را به عمل می آورند:

  • بسیاری از قطعات اتومبیل
  • قطعات موجود در هر یک از انواع لوازم خانگی
  • پروفیل های آلومینیومی

پس می توان به این نتیجه رسید که با وجود متنوع بودن انواع رنگ پودری و متمایز بودن کاربردشان؛ لیست قیمت مربوط به این رنگ نیز با سطوح مختلفی ظاهر می شود.
البته غیر از تنوع ظاهری و کاربردی رنگ های پودری که بر قیمت نهایی آن ها تاثیرگذار می باشند؛ می توان عوامل دیگری مانند برند را نیز موثر در قیمت رنگ الکترواستاتیک دانست.
بر همین حسب می توان گفت که قیمت رنگ پودری باژاک با توجه به اینکه از برندی مطرح می باشد؛ بیشتر از رنگ های پودری دیگر با سایر برندهاست.
برای اینکه بتوانید نمونه های متعدد این رنگ را مشاهده کرده و یا از لیست دقیق قیمت باخبر شوید؛ نیاز است از مراجع فروش معتبر اقدام کنید.

ارزان ترین انواع رنگ پودری در کشور

رنگ های پودری به طور کلی به دو دسته کلی قابل تقسیم بندی می باشند که این دو عبارت هستند از:

  1. رنگ های پودری صنعتی
  2. رنگ های پودری خوراکی

در مورد رنگ پودری صنعتی که توضیحاتی را ارائه دادیم و انواع آن را هم نام بردیم. اما در خصوص رنگ پودری خوراکی باید گفت که این رنگ در مقایسه با رنگ های پودری صنعتی؛ به عنوان ارزان ترین انواع رنگ پودری در کشور شناخته می شود. قابل ذکر است که از این نوع رنگ هم در مصارف تولیدی در صنایع تولید مواد غذایی، کاربرد های عظیمی به عمل آمده و هم در مصارف آشپزی خانگی نیز به منظور درست کردن انواع خوراکی های متنوع و خوشمزه مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در خصوص یکی از پرطرفدارترین و پر استفاده ترین رنگ های پودری خوراکی اگر بخواهیم بگوییم، می توان رنگ پودری طلایی را نام برد.
از این رنگ عموما در رنگ آمیزی و تزئین این گروه از خوراکی ها استفاده می کنند:

  • رنگ آمیزی شکر
  • رنگ آمیزی کیک
  • فوندانت
  • شکلات

لیست قیمت فروش رنگ پودری در ایران

تاجران رنگ پودری در کشور

رنگ پودری با موارد استفاده فراوانی که به خود اختصاص داده و در هر یک از صنایع مورد اهمیت بسیار واقع شده است؛ نه تنها در زمینه رنگ آمیزی مفید و موثر واقع شده، بلکه از بعدی دیگر برای تاجرانی که به خرید و فروش آن در سطوح عمده پرداخته اند؛ مزایا و فوایدی را به دنبال آورده است.
از مزایای حاصل از این رنگ که با نام های دیگری مانند رنگ پودری رزین نیز شناخته شده، برای تاجران، ایجاد سود های کلان و درآمد های بالا بوده است.
به همین دلیل است که عده بسیاری از تاجران تصمیم به تمرکز بر روی این محصول برای خرید و فروش گرفته اند.

حالا از فواید این رنگ برای صنایع و تاجران که بگذریم، باید گفت که خرید و فروش این رنگ، باعث جا افتادن آن جهت مصارف وسیع شده و به طور کلی به عنوان جایگزینی جدید برای رنگ های مایع ظاهر شده است.
علاوه بر اینکه موجب برخورداری هر یک از مصرف کنندگان از رنگ هایی با این مزایا خواهد شد:

  • دارای ضریب اطمینان بیشتر در مقایسه با رنگ های مایع از جهت آتش سوزی
  • جلوگیری از بسیاری از بیماری های خطرناک مانند عفونت ریه، بیماری های تنفسی و … به دلیل عدم وجود ترکیبات شیمیایی مضر
  • دارای مقاومت شیمیایی فوق العاده
  • بالا بردن طول عمر قطعات رنگ کاری شده
  • بدون هیچگونه فلز های سمی و مضر

تاجران رنگ پودری در کشور

 

سریع ترین راه خرید رنگ پودری در کشور

با وجود افزایش مشغله افراد در زمان حاضر، روش های خرید محصولی مانند رنگ پودری به روش های اینترنتی نیز گسترش پیدا کرده اند.
لذا با انتخاب خرید پودر رنگ به صورت اینترنتی، دیگر نیازی به صرف هزینه بابت رفت و آمد نبوده و حتی خیلی از هزینه های حاشیه ای دیگر برای خرید نیز تقلیل می یابند.
ضمن اینکه می توان از خرید اینترنتی، به عنوان سریع ترین راه خرید رنگ پودری رزین در کشور یاد کرد.

بنابراین شما درخواست هر یک از این رنگ ها از جمله رنگ پودری فرافر یا ماندگار فام را که داشته باشید؛ می توانید با مراجعه به مراجع فروش تخصصی آنلاین که درجه اعتبار کافی را به دست آورده اند، اقدامات لازم جهت خرید را انجام دهید.
آن وقت است که می توانید از مزایایی به این شرح برخوردار گردید:

  • خرید انواع رنگ پودری با رنگبندی های فوق العاده متنوع و زیبا
  • خرید رنگ پودری با برند های برتر
  • خرید رنگ پودری با کیفیت

سریع ترین راه خرید رنگ پودری در کشور

پرفروش ترین انواع رنگ پودری در کشور

هر یک از رنگ های پودری که طیف وسیعی را شامل می شوند؛ خواص و مزیت های منحصر بفردی را در خود جای داده که با به کار گیری آن ها هم سطوح خیلی زیبایی ایجاد شده و هم منجر به ایجاد لایه ای مقاوم بر روی آن ها می شود.
در هر حال هر یک از رنگ های پودری را می توان در زمره پرفروش ترین ها جای داد که برای ذکر آن ها از گزینه های زیر بهره برده ایم:

  • رنگ های ساده پودری
  • رنگ های پودری ترموپلاستیک
  • رنگ پودری ترموست
  • رنگ پودری دکورال

برای تهیه هر یک از این رنگ های پرفروش در برترین نمونه ها می توانید از مراکز فروش و عرضه خدمات رنگ پودری معتبر اقدام فرمایید.

پرفروش ترین انواع رنگ پودری در کشور

عرضه بدون واسطه رنگ پودری در کشور

 

خریداران همواره از عرضه بدون واسطه و مستقیم پودر رنگ رزین یا رنگ پودری، استقبال بیشتری می کنند که دلیل آن را می توان در خرید مقرون به صرفه تر این رنگ ها از این طریق جستجو کرد.
در هر حال هر یک از مراکزی که بتوانند منجر به ارائه قیمت ارزان تری برای خریداران شوند؛ بالطبع کانون مراجعات بیشتری هم می باشند.
اما علاوه بر شرکت های پخش که در بخش های قبل از آن ها به عنوان یکی از مراکز عرضه مستقیم یاد کردیم، می توان برخی از نمایندگی های فروش را هم جزو این مراکز دانست.
با پیدا کردن این مراکز، ضمن دریافت رنگ پودری با قیمتی بدون واسطه و واقعا مناسب، می توان رنگ هایی اصل و درجه یک همراه با ضمانت را هم خریداری کرد.
بنابراین می توان به این نتیجه رسید که مراجعه به مراکز عرضه مستقیم، هم نفع بیشتری را برای خریداران در بر داشته و هم منجر به ایجاد رضایت بیشتری در آن ها می گردد.

عرضه بدون واسطه رنگ پودری در کشور

تهیه رنگ پودری در انواع مختلف در کشور

 

در حال حاضر در هر یک از کارخانجات و واحد های تولیدی فعال در حوزه رنگ سازی، انواعی از رنگ ها از جمله رنگ پودری را پس از گذر از خطوط تولید گسترده، عازم بازار های فروش کرده اند.
هر یک از این رنگ ها به دست تولید کنندگان توانا در انواع و اقسام مختلف تولید شده و سپس پس از آزمایشات بسیار و تایید سلامت و استاندارد، عرضه شده اند.
اما اگر خاطرتان باشد به انواع رنگ پودری که مورد تهیه توسط تولیدکنندگان متعدد قرار گرفته اند پرداختیم.
در این قسمت می خواهیم بگوییم که تهیه انواع رنگ پودری، چه فوایدی را به دنبال خواهد آورد که در گزینه های زیر آن ها را نام برده ایم:

  • در هنگام رنگ آمیزی هر یک از قطعات توسط این رنگ، اگر اشتباهی رخ دهد؛ قابل جبران است.
  • موجب حفظ سلامت افراد به هنگام استفاده از این رنگ ها می شود.
  • از رنگ های سازگار با محیط زیست به شمار می رود.
  • روند تولید را بسیار سرعت می بخشد.
  • پوشش دهی بی نظیری را به دنبال می آورد.

تهیه رنگ پودری در انواع مختلف در کشور

عوامل موثر در قیمت گذاری رنگ پودری در کشور

هر یک از رنگ های پودری با قیمت هایی متعددی در بازار های فروش واقع در سراسر کشور ظاهر شده اند.
اگر بخواهیم به عوامل موثر در قیمت گذاری این نوع از رنگ ها بپردازیم، می توان آن ها را به صورت لیست وار ارائه داد.
اما از دسته ی این عوامل که تاثیر فراوانی را هم در جریان قیمت رنگ پودری بر جای می گذارند، عبارت هستند از:

  • نوع رنگ پودری مانند رنگ پودری ساده، سمباده ای و …
  • صنعتی یا خوراکی بودن رنگ پودری
  • برند عرضه کننده رنگ مورد نظر
  • کشور سازنده رنگ پودری
  • میزان کیفیت مواد اولیه به کار رفته برای تولید آن
  • نوع عرضه محصول مانند عرضه مستقیم با غیر مستقیم
  • شکل ارائه رنگ مانند رنگ پودری کیلویی یا بسته بندی
  • نوسانات حاکم در بازار فروش

عوامل موثر در قیمت گذاری رنگ پودری در کشور

حراجی رنگ پودری در کشور

هر یک از رنگ های پودری از جمله رنگ استاتیک طلایی که گزینه ایده آل بسیاری از خریداران به شمار رفته و تقاضاهای بسیاری را در بازار برانگیخته است؛ با شرایط فروش متفاوتی ارائه می شوند.
یکی از این شرایط که در حال حاضر توسط برترین مراکز فروش و پخش، در کشور اجرا شده است؛ حراجی رنگ پودری است.
در این سیستم از فروش که همیشه هم با استقبال مواجه می باشد؛ رنگ های پودری برای یک بازه زمانی با قیمتی کمتر به فروش می رسند.
در نتیجه قدرت خرید خریداران بیشتر شده و تمایل و رغبتشان نیز برای خرید این رنگ ها افزایش می یابد.

اما از جمله مراکزی که همیشه و در همه حال شرایط حراجی بدون محدودیت در آن ها برقرار است و بنا براین با مراجعه به آن ها می توان خرید سودمندی از انواع رنگ پودری را رقم زد، شرکت های پخش اند که محصولات حراج شده آن ها را از طریق همین مرکز، می توان دید و انتخاب کرد.

حراجی رنگ پودری در کشور

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *