تولید کننده چسب سیلیکون

تولید کننده چسب سیلیکون پمادی

چسب سیلیکون پمادی چیست و چه کاربردی دارد؟ چسب سیلیکون پمادی برای چسباندن و درزگیری انواع سطوح به کار می رود خاصیت اسیدی دارد و در تمامی صنایع از جمله شیشه بری کاربرد دارد. چسب سیلیکون پمادی بهترین نوع این چسب برای چسباندن سطوح می باشد. ما تولید کننده ی چسب سیلیکون پمادی هستیم و با کیفیت خوب آن را به بازار عرضه می نماییم.

تولید کننده چسب سیلیکون پمادی

مشخصات فنی چسب سیلیکون

چسب سیلیکون مناسب در تمامی صنایع از جمله شیشه بری است جنس آن طوری است که برای سطوح متخلخل هم کاربرد دارد. از مزیت های این چسب می توان به موارد زیر اشاره کرد: این چسب بعد از خشک شدن هم خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می کند و سطوح به هم چسبیده به راحتی منعطف می شوند. خشک شدن آن به صورت اسیدی است و تمام سطوح حتی سطوح متخلخل ساختمانی را هم به خوبی به هم می چسباند.

برای درزگیری و شیشه بری استفاده می شود. برای درزگیری درها و پنجره ها استفاده می شود . پریزها و سوکت ها را به راحتی می چسباند . سطوح را به هم می چسباند و فضای خالی ای بین آن ها باقی نمی گذارد. برای استفاده در توالت ها و سرویس های بهداشتی استفاده می شود و حتی در منزل می توانید خود برای چسباندن سطوحی به یکدیگر از آن استفاده کنید.

از ویژگی های خوب دیگر این چسب این است که به راحتی ترک نمی خورد و نمی شکند. در تمام فصل ها می توان از این چسب استفاده کرد و گرما و سرما تاثیری بر آن ندارد. در مقابل مواد شوینده و اسیدی و بازی مقاوم است و به راحتی از بین نمی رود. بوی آن هم بوی سرکه شیمیایی است.

با هم برخی مشخصات چسب سیلیکون پمادی و مزیت های آن را برشمردیم. برای استفاده کردن از آن باید ابتدا سطح مورد نظر را به خوبی تمیز کرد و اگر پاک نمی شود با مواد حلال آن را تمیز نمایید . سطح مورد نظر باید در جه دمایی بین پنج درجه تا چهل درجه داشته باشد. سطح مورد نظر که می خواهید روی آن چسب بزنید باید فاقد هر گونه چربی و کثیفی باشد.

مشخصات فنی چسب سیلیکون

صادرات چسب سیلیکون پمادی از ایران

شرکت تولیدی ما بهترین نوع چسب پمادی سیلیکونی را تولید می کند و حتی در خارج از کشور هم طرفداران زیادی دارد و سالیانه تعداد زیادی از این چسب به خارج صادر می کند.

شما برای سفارش این چسب می توانید با شماره تماس های ما ارتباط برقرار نمایید یا در سایت مان ثبت سفارش بزنید.

صادرات چسب سیلیکون پمادی از ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *