پخش رنگ نسوز مشکی 600 درجه

خرید رنگ نسوز مشکی 600 درجه

,

خرید رنگ نسوز مشکی ۶۰۰ درجه از طریق سایت در حال حاضر امکان پذیر است که شما می توانید ثبت سفارش کنید. شما عزیزان در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید محصولات را در محل مورد نیاز خود نیز تحویل بگیرید. رنگ های نسوز نسوز که از طریق این مجموعه به فروش می رسد در برابر حرارت غیر مستقیم، مقاوم هستند و دچار سوختگی و رنگ پریدگی نمی گردند.

خرید رنگ نسوز مشکی 600 درجه

اطلاعاتی مفید درباره رنگ نسوز مشکی 600 درجه

در این مطلب قصد داریم اطلاعات بسیار مفیدی درباره انواع رنگ نسوز مشکی ۶۰۰ درجه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که در هنگام خرید آنها با مشکل مواجه نشوید. همانطور که گفته شد این رنگ ها، حرارت غیر مستقیم تا دمای حداکثر 600 درجه سانتی گراد را تحمل می کنند. رنگ هایی با تحمل دمایی در این رنج، تنها در فام نقره ای و مشکی تولید می شوند. چرا که پیگمنت سایر رنگ ها تحمل چنین دمایی ندارند. بنابراین اگر قصد خرید این محصول را دارید می بایست انتخاب خود را بر مبنای دو رنگ مشکی یا نقره ای قرار دهید.

لازم به ذکر است در برخی مواقع جهت اجرای رنگ نسوز نیاز است که غلظت رنگ بنا به شرایط، کمتر شود. به همین منظور می توانید از تینر 15000 یا 20000 استفاده کنید. استفاده از تینر و ترکیب آن با رنگ باعث می شود تا حد مطلوب بتوانید رنگ را رقیق کنید. این نوع رنگ ها با استفاده از قلم مو، پیستوله و غلطک قابل اجرا هستند اما بهترین گزینه پیستوله می باشد چون پوششی یکنواخت و زیبا به جای می گذارد.

رنگ نسوز مشکی 600 درجه

شرکت پخش رنگ نسوز مشکی 600 درجه

شرکت پخش رنگ نسوز مشکی ۶۰۰ درجه این محصول را در بسته بندی هایی با وزن حداقل 4 کیلوگرم در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. بسته بندی روتین برای این نوع رنگ ها 4 و 20 کیلوگرمی می باشد. اما با توجه به مقدار رنگ مورد نیاز شما می توانیم در بسته بندی هایی با اوزان مختلف نیز این محصول را بسته بندی نمائیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کافی است از طریق شماره تماس های مندرج بر روی سایت، با کارشناسان واحد فروش مجموعه بازود تماس بگیرید.

همچنین شایان ذکر است اگر دمای قطعه مورد نظر شما از 600 درجه کمتر باشد، می توانید رنگ هایی متناسب با همان دما خریداری کنید که از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد. رنگ های نسوز با تحمل دمایی 300، 400 و 500 درجه سانتی گراد نیز از طریق مجموعه ما به فروش می رسند. این رنگ ها بر خلاف رنگ نسوز 600 درجه، از تنوع رنگی بالایی برخوردارهستند.

شرکت پخش رنگ نسوز مشکی 600 درجه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *