خرید و فروش نوار چسب برق

خرید و فروش نوار چسب برق ایرانی

خرید و فروش نوار چسب برق ایرانی در داخل کشور با قیمت به مراتب مناسب تر از نوع خارجی آن انجام می شود. محصول تولید خارج از کشور به علت نوسانات قیمت ارز و دلار، همچنین حق گمرک وارداتی گران تر خواهد بود.

خرید و فروش نوار چسب برق

خرید و فروش نوار چسب برق

نمایندگی ها و مراکز فروش محصولات برق و همچنین فروشگاه های سراس کشور اقدام به فروش نوار چسب برق ایرانی کرده اند. چرا که این محصول با کیفیتی مطلوب و به میزان کافی در داخل کشور تولید می شود و ما را از واردات آن از کشورهای دیگر بی نیاز می کند. واردات محصول باعث خروج ارز از کشور و مانع از پیشرفت و رشد صنعتگران داخلی و اقتصاد کشور می گردد. همچنین جلوی پویایی صنایع و تولیدات کشور و خودکفایی مارا می گیرد . چسب برق یکی از محصولاتی است که در داخل کشور به میزان کافی و با مرغوبیت قابل قبولی تولید می گردد و مارا از واردات آن بی نیاز می کند.

نکات ایمنی استفاده از چسب برق

خرید و فروش نوار چسب برق

استفاده از چسب نواری برقی به عنوان اتصال دائمی در سیم پیچی کلید برق، جعبه تقسیم یا پریز اصلا مناسب نیست. چون جریان الکتریکی که در داخل این اتصالات عبور میکند، حرارت و گرما تولید میکند و این حرارت باعث میشود چسب نواری برقی به مرور خراب شود .

از چسب برق برای تعمیر سیم های جزئی یا سیم های خراب استفاده میشود، اما جایی که شکاف یا ساییدگی در سطح سیم بوجود آمده و باعث لخت شدن سیم شده نباید از آن استفاده کرد. اگر عایق داخلی سیم هنوز سالم است چسب برق ایمنی لازم را ایجاد میکند، در غیر این صورت گزینه مناسبی نیست. اگر سیمی با چسب برق تعمیر شده باشد نباید روی آن با مواد قابل اشتعال مانند پارچه و یا فرش پوشیده شود چرا که خطر آتش سوزی وجود دارد.

اگر لوله های آب را با نوار چسب برق در فصل زمستان پوشاندید، نباید روی آن را عایق بکشید. وقتی از نوار چسب برقی برای عایق کردن سیم های داغ استفاده کنید این مسئله اهمیت خود را نشان می دهد. چرا که این چسب های نوار برقی اگر بیش از حد گرم شوند، و اگر عایقی که روی آنها کشیده شده قابل اشتعال باشد، باعث آتش سوزی میشوند.

چسب نواری برقی را هرگز به شکل دست دوم خریداری نکنید. چرا که حتی بهترین برند و مارک آن هم فقط تا پنج سال عمر می کند. پس اگر میخواهید آن را از فروشگاه های دست دوم فروشی بخرید باید خیلی دقت کنید