چسب سیلیکون شفاف کاسپین

خرید چسب سیلیکون شفاف کاسپین از کارخانه

,

چسب سیلیکون مدل شفاف یک چسب همه کاره می باشد که ساخت ایران است این محصول ساختار شفافی دارد و برای سطوحی مانند: شیشه، بلور و آینه و امثال این ها از آن استفاده می شود.

خرید چسب سیلیکون شفاف کاسپین از کارخانه برای افرادی که به این چسب در حجم زیاد نیاز دارند و یا مراکز عرضه آن بسیار به صرفه تر می باشد.

خرید چسب سیلیکون شفاف کاسپین از کارخانه

صفر تا صد چسب سیلیکون شفاف

چسب سیلیکون کاسپین یک چسب شفاف می باشد که تقریباً به عنوان چسب همه کاره در ایران شناخته شده است این محصول ساختار شفاف دارد و برای سطوحی مانند: آینه، بلور، شیشه و غیره استفاده می شود.

همچنین کارخانه چسب کاسپین این چسب را با ساختار سیلیکونی تهیه و تولید می ‌کند که برای درزگیری و پر کردن درز و فضای خالی پنجره ها یا حتی کاشی سرویس های بهداشتی، بین سینک و کابینت آشپزخانه و در نما های شیشه ای استفاده می شود.

این چسب به دلیل شفافیت ای که دارد به چسب آینه نیز معروف می باشد از ویژگی ‌های بارز این چسب این است که:

  • بسیار مقاوم می باشد.
  • چسبندگی و دوام بسیار بالایی دارد.
  • همچنین حاوی مواد ضد قارچ و عدم رنگ پذیری در طی زمان را دارد.
  • این چسب ضد آب می باشد در برابر دما و نور خورشید تغییر نمی کند.

برای این که از این چسب به توان به درستی استفاده کرد ابتدا باید سطح را از هر گونه آلودگی و گرد و خاک پاک کرد و سپس نوک چسب را مخروطی برش می دهیم تا بتوانیم با قرار دادن در زاویه مناسب چسب سیلیکون را در محل مورد نظر توسط فشار خارج کنیم و به طور یکنواخت تزریق کنیم تا فرم نهایی که به ما می دهد زیبا و کارآمد باشد اگر قسمتی از کار درست نبود باید قبل از خشک شدن با کاردک آنرا تمیز نمود.

همچنین نکته بسیار مهم دیگری که باید هنگام کار با این چسب رعایت کرد این است که از تماس چسب با چشم ها کاملا خودداری شود و در صورتی که این اتفاق افتاد به سرعت باید چشم را با آب سرد شست و به پزشک مراجعه کرد.

صفر تا صد چسب سیلیکون شفاف

عرضه چسب سیلیکون شفاف کاسپین به قیمت کارخانه

با توجه به کاربرد های بسیار بالایی که چسب سیلیکون شفاف کاسپین دارد و همچنین ویژگی های منحصر به فردی که استفاده از این چسب دارد در اکثر منازل و ساخت و سازها از این چسب استفاده فراوانی می شود.

تهیه این چسب با قیمت مناسب می ‌تواند بسیار مهم باشد برخی مراکز هستند که با عرضه مستقیم چسب از کارخانه قیمت چسب سیلیکون را با قیمت کارخانه به طور هماهنگ عرضه می کنند.

برای تهیه چسب سیلیکون به قیمت کارخانه می ‌توانیم به صورت مستقیم از مراکزی که این چسب را به قیمت کارخانه عرضه می کنند تهیه کنیم.

عرضه چسب سیلیکون شفاف کاسپین به قیمت کارخانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *