فروش عمده چسب اکواریوم فیکسر باند

,

فروش عمده چسب اکواریوم فیکسر باند به صورت اینترنتی توسط تولید کنندگان و عمده فروشان مختلفی انجام می شود که این باعث شده امکان تهیه محصول به راحتی از سراسر کشور وجود داشته باشد.

چسب آکواریوم که به آن چسب درزگیر سیلیکونی می گویند از مواد پلیمری ساخته شده است که قدرت چسبندگی بالایی دارد و دوام آن بالا می باشد.

فروش عمده چسب اکواریوم فیکسر باند

عملکرد چسب اکواریوم فیکسر باند چگونه است؟

عملکرد چسب اکواریوم فیکسر باند چگونه است؟ عملکرد چسب آکواریوم فیکسر باند فوق العاده می باشد و همیشه دارای سه عملکرد زیر است:

  • به دلیل خواص فیزیکی خود مانعی روی سطح ایجاد می کند.
  • پر کردن بین دو لایه یا چند لایه را انجام می دهد.
  • آب بندی درزها را انجام می دهد.

برای استفاده از این نوع چسب همانند هر چسبی ابتدا باید سطح مورد نظر را تمیز کنید و سپس مقداری از چسب را روی سطح بریزید برای تمیز کردن اضافات این نوع چسب باید از یک دستمال تمیز استفاده کنید و این کار را باید قبل از خشک شدن چسب انجام دهید و بعد از خشک برای تمیز کاری باید از کاردک استفاده نمایید.

چسب آکواریوم یا چسب سیلیکونی درزگیر در امور تاسیساتی، امور خانگی و عمومی، ساختمانی و صنعتی استفاده می شود که عایق رطوبت می باشد و اجازه نمی دهد تا رطوبت به سطح زیرین نفوذ پیدا کند این نوع چسب در برابر شرایط آب و هوای مختلف مقاومت بالایی دارد مقاومت شیمیایی آن هم بالا می باشد و قدرت چسبندگی بی نظیری دارد علاوه بر این ها ضد قارچ و ضد کپک زدگی است و همین باعث شده خرید چسب فیکسر باند و توزیع چسب آکواریوم افزایش یابد.

روی تمام سطوح مانند چوب، پلاستیک، شیشه، کاشی، سرامیک، پی وی سی و….. قابل استفاده می باشد برای پر کردن فاصله های بین سطوح علی الخصوص مکان های مرطوب استفاده می شود ترک ها و درز ها را می توانید با این چسب پر کنید بسته به حجم چسب تزریق شده روی سطح به زمان بین 8 تا 24 ساعت نیاز می باشد تا چسب به خوبی خشک شود.

مراکز خرید چسب اکواریوم فیکسر باند

مراکز خرید چسب اکواریوم فیکسر باند مراکز خرید چسب آکواریوم فیکسر باند چون محصول را با قیمت درب کارخانه و با کیفیت بالایی در اختیار مشتریان می گذارند توانسته اند به رونق گرفتن بازار این نوع محصول کمک کنند علاوه بر این وجود رنگ بندی های مختلف چسب آکواریوم موجب گردیده مراکز خرید پر رونقی داشته باشند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • چسب آکواریوم شفاف و بی رنگ برای شیشه استفاده می شود.
  • چسب آکواریوم سفید برای نصب شیشه و درزگیری آن کاربرد دارد علاوه بر این برای نصب کاشی، سرامیک و روشویی هم استفاده خواهد شد.
  • چسب آکواریوم مشکی: برای اتصال شیشه و فلز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • چسب آکواریوم قرمز برای واشر سازی استفاده می گردد.
  • چسب آکواریوم قهوه ای در صنعت چوب و مصارف عام استفاده می شود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *