فروش چسب کاغذی

فروش چسب کاغذی 5 سانت

,

چسب کاغذی که تنوع سایز دارد در انجام کارهای مختلفی نظیر نقاشی و یا کاردستی و حتی در اکثر مناطق مانند بیمارستان ها و ادارات استفاده می شود. این نوع چسب ها دارای رویه ای از جنس کاغذ بوده و بسیار سبک هستند. فروش چسب کاغذی در اندازه های 5 سانت بیشتر از سایزهای دیگر است. چسب کاغذی 5 سانت از خانواده چسب های نواری است. این محصول دارای قدرت چسبندگی مناسبی است.

فروش چسب کاغذی 5 سانت

مشخصات چسب کاغذی 5 سانت

چسب کاغذی 5 سانت چه نوع چسبی است و چه مشخصاتی دارد؟ چسب کاغذی که همانطور از نامش پیداست از رویه کاغذ تولید می شود. این کاغذها می توانند جنس متفاوتی داشته باشند. در واقع برای تولید چسب کاغذی اغلب از کاغذهایی از جنس زیر استفاده می شود:

  • کاغذ کرپ
  • کاغذ پشت صاف

این نوع چسب ها در سه رنگ سفید، مایل به زرد و مایل به قهوه ای تولید می شوند. چسب کاغذ 5 سانتی را در بسته بندی های مخصوص ارائه می دهند.

اغلب از چسب های کاغذی 5 سانتی به عنوان چسب بسته بندی برای کارتن ها استفاده می شود. در دنیای امروز چسب های کاغذی متنوع هستند.

این نوع چسب ها دارای متراژ 50 متر و عرض 5 سانیمتر هستند. این محصول دارای کیفیت مطلوبی است و با قیمت های مناسب در کشور عرضه می شوند.

بورس خرید چسب کاغذی 5 سانت

بورس خرید چسب کاغذی 5 سانت

بورس خرید چسب کاغذی 5 سانت را می توانید در این سایت مشاهده کنید. متنوع ترین چسب های کاغذی در عرض های 5 سانت که برای کاربردهای مختلف خریداری می شوند را می توانید به صورت عمده سفارش دهید.

مصرف کنندگان عزیز می توانند با توجه به نوع چسب کاغذی مورد نیاز خود، بهترین جنس آن را انتخاب و با قیمت به روز خریداری کنند.

اگر تمایل به دریافت تخفیفات هستید لازم است خریدهای عمده را انجام دهید. چسب کاغذی پنج سانت در مدل های بسیار جدید را می توانید پس از مشاهده سفارش دهید.

بورس بهترین چسب های کاغذی 5 سانت را می توانید به همراه ما مشاهده کنید. معمولا این چسب ها در بسته بندی های کارتنی عرضه می شوند.

ارسال انواع چسب کاغذی خریداری شده طی 3 الی 5 روز کاری صورت می گیرد. چسب های کاغذی مناسب برای انواع کاغذ، کارتن و مقوا بوده و کیفیت متفاوتی دارند.

البته این نوع چسب ها برای جدا نمودن سطوح از هم در هنگام نقاشی و رنگ آمیزی دیوار به کار می رود. تولید فراوان این نوع چسب در ایران نیز صورت می گیرد. لازم به ذکر است که چسب کاغذی 5 سانت خارجی نیز علاوه بر مدل های ایرانی در این مجموعه خرید و فروش می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *