قیمت اسپری رنگ گلبانگ

قیمت روز اسپری رنگ گلبانگ

,

قیمت روز اسپری رنگ گلبانگ اولین پارامتری است که خریداران در زمان خرید به آن توجه می کنند. اسپری رنگ در انواع مختلف با فام های متنوع تولید و روانه بازار می‌ شود که قیمت این محصول با توجه به نوع فام متفاوت خواهد بود. اسپری ‌رنگ گلبانگ کیفیت بالایی دارد و قدرت پوشش دهی عالی به خود اختصاص داده است و این عوامل جزو پارامترهای مثبت این محصول شناخته شده می باشد.

قیمت روز اسپری رنگ گلبانگ

صفر تا صد اسپری رنگ

صفر تا صد اسپری رنگ در ساختار شیمیایی این محصول گنجانده شده است.  اسپری رنگ در واقع در گروه رنگ های صنعتی قرار می گیرد که در فام های متفاوت قابل تولید می باشد.

اسپری رنگ در واقع همان رنگ آئروسل است که در یک قوطی تحت فشار گنجانده می ‌شود و در هنگام افساندن یک دکمه شیر در قوطی رنگ آزاد می گردد.  با استفاده از اسپری رنگ صفحه صاف و یکنواخت پوشش داده می ‌شود و این رنگ صنعتی برخلاف بسیاری از دیگر رنگ ‌ها حالت زود خشک شدن دارند.

معمولاً اسپری رنگ در بسه بندی های قوطی استاندارد با وزن سبک، قابل حمل، ارزان و آسان ذخیره می ‌شود و امکان استفاده از آن به صورت مستقیم روی فلز و بسیاری از پلاستیک ها وجود دارد.

اسپری رنگ در برند های متفاوتی تولید می‌ شود که در نهایت اگر برند تولید کننده معبر و شناخته شده باشد، این محصول می‌ تواند دارای قابلیت ها و ویژگی های زیر باشد:

  • دارای براقیت بسیار بالا
  • امکان ایجاد پوشش یکنواخت و صاف روی سطوح پلاستیکی و فلزی
  • امکان استفاده از کل محتوای قوطی
  • دارای زمان خشک شدن بسیار سریع
  • دارای قیمت فروش مناسب
  • دارای تنوع فام
  • قابلیت بدون پوسته شدن

پخش کننده اسپری رنگ گلبانگ با نرخ ارزان

پخش کننده اسپری رنگ گلبانگ با نرخ ارزان

پخش اسپری رنگ در برند های متفاوت صورت می ‌پذیرد و واحد های تولید کننده و پخش کننده این محصول، برای عرضه آن با نرخ ارزان ‌تر از روش های متفاوتی استفاده می نمایند.

اسپری رنگ ارزان، امروزه با رصد و بازاریابی اینترنتی این محصول، در بستر اینترنت به مشتریان معرفی می‌شود.  نرخ اعلام شده در این بستر برای این محصول نسبت به بازارهای حضوری بسیار مناسب‌ تر و متعادل تر است زیرا در این بستر واسطه ها و دلالان حذف می‌شوند و محصول به صورت مستقیم در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم برای تهیه این اسپری رنگ واحد های زیادی در حال فعالیت هستند که این محصول را بر پایه رزین های هوای خشک اصلاح شده، در قوطی های حاوی گازهای پیشران تولید و بسته بندی می کنند.

اسپرهای رنگ در واقع نوعی رنگ فوری هستند که بدون نیاز به اضافه کردن حلال یا رقیق کننده قابل استفاده می باشند و استفاده آسان و خشک شدن سریع این رنگ ها جزو ویژگی های برتر و شناخته شده آنها می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *