قیمت عمده چسب قطره ای ساندیسی

قیمت عمده چسب قطره ای ساندیسی

,

قیمت عمده چسب قطره ای ساندیسی، با توجه به خرید عمده از قیمت پایین تری برخوردار است. زیرا واسطه ها حذف می شود و قیمت تمام شده محصول کمتر می شود به همین دلیل بسیاری از مراکز خرید عمده این محصول را ترجیح می دهند.

اگر شما هم جز مصرف کنندگان عمده این چسب هستید، می توانید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را با یکی از فروشندگان این محصول آشنا کنیم.

قیمت چسب قطره ای ساندیسی

ترکیبات چسب قطره ای چیست؟

چسب قطره ای، چسبی است که همه ما تقریبا از آن استفاده کردیم. این چسب قادر است فلز، چوب، کاغذ، پلاستیک، پارچه و… را با سرعت به هم بچسباند و قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد‌.

از ترکیبات چسب قطره ای می توان به مواد پلیمری، مواد تغلیظ کننده، مواد پر کننده، حلال و رقیق کننده، نرم کننده و… اشاره کرد. پلیمر ها به چسب، حالت چسبندگی می دهد.

این چسب حالت مایع دارد و در یک تیوپ مثل خمیردندان قرار دارد و با کمی فشار دادن به راحتی روی سطوح ریخته می شود. این چسب در برابر حلال هایی مانند نفت، بنزین و رطوبت و حرارت بسیار مقاوم می باشد و پس از خشک شدن فقط با استون پاک می شود. به این صورت که پنبه آعشته به استون را به آرامی به روی سطح چسب خورده، بمالید تا از بین رود.

این چسب در انواع مختلف همه کاره، آکواریوم، فلز، پلاستیک تولید می شود که هر کدام از آن ها برای مصارف مختلفی است. ولی چسب همه کاره برای تمامی سطوح گزینه مناسب تری می باشد.

با توجه به این که چسب از ترکیبات شیمیایی تشکیل شده است، حتما در هنگام استفاده از آن از دستکش و عینک مخصوص استفاده شود. زیرا ترکیبات آن باعث سوزش در چشم می گردد. چسب ساندیسی قطره ای به راحتی قابل استفاده می باشد و به سرعت نیز خشک می شود و اگر درب آن به خوبی بسته شود، مدت طولانی تری قابل استفاده می باشد.

این چسب به دلیل همه کاره بودن در منزل و کارهای صنعتی قابل استفاده می باشد و هر فردی با توجه به نیاز خود، انواع مختلف آن را تهیه می کند.

فروش ویژه چسب قطره ای ساندیسی

فروش ویژه چسب قطره ای ساندیسی

با توجه به توضیحات کامل در مورد چسب و ترکیبات آن، شما می توانید طبق نیاز خود از انواع آن استفاده کنید. فروش چسب قطره ای ساندیسی در این مرکز با قیمتی بسیار مناسب و ویژه انجام می شود‌.

جهت خرید مستقیم با قیمتی ارزان و کیفیتی تضمین شده، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر تهیه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *