قیمت چسب آکواریوم غفاری

,

چسب آکواریوم یکی از ارقام چسب است که علاوه بر اینکه شیشه آکواریوم را می چسباند بسته به نوع آن دارای کاربرد های گسترده ای می باشد و یکی از نمونه های باکیفیت آن چسب غفاری است که در مدل های مختلفی ارائه می شود و هر نمونه ای نیز دارای قیمت های مختص به خود بوده است.

قیمت چسب آکواریوم غفاری

عمر چسب آکواریوم چه قدر است؟

عمر چسب آکواریوم بسیار زیاد می باشد چون دارای چسبندگی بالایی بوده و آب را از خود عبور نخواهد داد و بسیار قوی می باشد، این چسب از ترکیب سیلیکون و اکسیژن بدست آمده و در برابر رطوبت و گرما بسیار بادوام می باشد و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

این چسب دارای مقاومت دمایی، استحکام و ثبات بالایی بوده و در مناطق و شرایط مختلف آب و هوایی بکار می رود و در برابر مواد شیمیایی نیز تغییری در ساختار آن ایجاد نخواهد شد، این چسب دارای چسبندگی عالی به شیشه، پی وی سی، سرامیک، استیل، کاشی و آلومینیوم داشته و دارای پیوستگی عالی بوده و از رشد قارچ جلوگیری می کند.

برخی از مدل های چسب آکواریوم در برابر آتش مقاوم بوده و عایق صدا، حرارت و رطوبت به حساب می آید، این چسب دارای دو نوع خنثی و استوکسی است که نوع استوکسی درزگیر بوده و دارای بوی سرکه می باشد و بعد از خشک شدن از خود اسید استیک آزاد می کند، نوع خنثی بعد از خشک شدن بوی الکل و ماده غیر اسیدی داشته و به دلیل عدم واکنش با جیوه در پشت آئینه بکار می رود و مقاومت بیشتری دارد. 

فروش عمده چسب آکواریوم غفاری

فروش عمده چسب آکواریوم غفاری

فروش چسب آکواریوم غفاری به صورت عمده در بازار به دلیل ارزان بودن بسیار پررونق است و از خرید و فروش بالایی برخوردار می باشد، چسب اکواریوم از نظر رنگ به انواع مختلف شفاف، مشکی، قرمز و سفید تقسیم بندی می شود.

  • چسب آکواریوم شفاف یا بی رنگ: برای چسباندن آئینه، شیشه آکواریوم، درز گیر سینگ و انواع شیشه بکار می رود.
  • چسب آکواریوم مشکی: برای چسباندن شیشه خودرو کاربرد دارد.
  • چسب آکواریوم قرمز: به عنوان چسب واشر ساز یا حرارتی و نسوز استفاده می شود.
  • چسب آکواریوم سفید: برای آب بندی پنجره، درز گیر وان حمام، سرویس بهداشتی و روشویی بکار می رود.

چسب آکواریوم به دلیل اینکه اکسیژن در آن بکار رفته است بعد از اجرا به سرعت خشک می شود و بعد از اینکه خشک شده نیز دارای طول عمر بالایی بوده و به راحتی جدا نمی شود و برای جدا سازی آن باید سطح را با سشوار داغ نمود تا چسب کنده شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *