قیمت چسب آکواریوم پمادی

قیمت چسب آکواریوم پمادی در فروشگاه

,

چسب سیلیکونی که اکثر مردم آن را با نام یکی از استفاده های پرکاربردش یعنی چسب آکواریوم می شناسند، از جمله چسب های پرکاربرد صنعتی می باشد که استفاده های گسترده ای از آن ها می شود ولی به طور معمول برای درزگیری و چسباندن شیشه به هم کاربرد دارد و در تولیدشان از محصولات پلیمری مختلفی استفاده می شود که قیمت این مواد که خود از جمله محصولات پتروشیمی هستند، تاثیر بسزای در قیمت تمام شده و نهایی دارد.

قیمت چسب آکواریوم پمادی در فروشگاه

چسب آکواریوم چه خصوصیاتی دارد؟

برای خرید چسب آکواریوم اعلا باید با خصوصیات اولیه این چسب آشنا باشیم، ما نیز در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در مورد این ویژگی ها در اختیار شما قرار دهیم، پس لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

چسب آکواریوم پمادی دارای ظاهری ژله ای بوده و به علت ساختار پلیمری آن، از مقاومت بالای در برابر خوردگی، دما و اشعه ماورا بنفش یا UV برخوردار است، بدین معنا که این تولیدات می توانند در دما های بالا و پایین و به طور دقیق تر در محدوده دمایی منفی بیست درجه تا مثبت صد و بیست درجه سنتی گراد و همچنین در محیط هایی با میزان فرسایش بالا، کارکرد قابل قبولی داشته باشند و با قرارگیری طولانی مدت در برابر نور خورشید پوسته پوسته و خشک نمی شوند.

مواد شیمیایی اولیه که در تولید آن ها استفاده می شوند از دسته متیل ها و یا فنیل ها می باشند و به همین دلیل آن را درون تیوب های خمیر دندانی شکل نگه داری می کنند تا از انجام واکنش شیمیایی با هوا و فاسد شدنشان جلوگیری به عمل آید همچنین همین ترکیبات شیمایی باعث استحکام ساختاری بیشتر آنها در آب شده که نتیجه آن حل نشدن چسب در آب و آسیب ندیدن موجودات زنده درون آکواریوم است علاوه بر این، وجود مواد ضد قارچ در ترکیبات اولیه شان باعث جلوگیری از رشد قارچ در محیط های مرطوب می شود.

این چسب ها دارای رنگ بندی های متفاوتی هستند که این تنوع در رنگ برای پاسخ به کاربرد های متنوع این محصولات در زمینه های مختلف است.

خرید چسب آکواریوم پمادی از پخش کننده

خرید چسب آکواریوم پمادی از پخش کننده

با توجه به توضیحات بالا، به علت استفاده این نوع از چسب در طیف گسترده ای از صنعت، میزان تقاضا برای آن نیز بسیار بالاست همچنین بالا رفتن تقاضا برای یک محصول، افزایش قیمت آن را در بازار به دنبال دارد ولی ما در این شرکت با تمهیداتی که اندیشیده ایم، سعی داریم که محصول نهایی را با پایین ترین قیمت به دست مصرف کننده برسانیم.

از جمله این اقدامات، پخش چسب آکواریوم به صورت عمده است که برای این کار، مراکز گسترده ی پخش عمده در سراسر کشور ایجاد کرده ایم.

شما نیز برای اطلاع از نحوه ی خرید و همکاری با این مراکز، می توانید به وبسایت شرکت به آدرس فوق مراجعه کرده یا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *