قیمت چسب کاغذی

قیمت چسب کاغذی 4 سانتی

,

چسب کاغذی یک چسب پر مصرف می باشد و انواع مختلفی در بازار دارد؛ که از  دو نوع کاغذ کرپ و پشت صاف، تشکیل شده و بعد از جدا شدن از روی سطح هیچ اثری از خود به جای نمی گذارد و موقع جدا شدن آسیبی به سطح وارد نمی کند. قیمت چسب کاغذی در انواع مختلف متفاوت می باشد, مثلا یکی از انواع این چسب ها چسب کاغذی 4 سانتی است که کاربرد زیادی دارد.

قیمت چسب کاغذی 4 سانتی

بررسی پهنای انواع چسب کاغذی

چسب کاغذی جزء چسب های پرکاربرد بوده که دارای انواع متفاوتی است. یکی از ویژگی های اصلی این چسب سبک بودن آن می باشد. چسب کاغذی با پهنای 4 سانتی متری یک چسب پر کاربرد در نقاشی ساختمان، نقاشی های معماری و …  بوده که در شرکت های معددی تولید شده و وزن این چسب 115 گرم است.

انواع چسب کاغذی به چهار دسته تقسیم می شوند:

  1. مسکینگ تیپ یا چسب پوشانده
  2. آب چسب سا چسب کرافت
  3. نوار چسب بسته بندی
  4. نوار چسب ضد حساسیت یا نوار چسب بیمارستانی

کاربرد چسب کاغذی عبارتند از: 1_ در نقاشی های هنری به راحتی رنگ ها را از هم جدا می کند 2_ ثابت نگه داشتن کاغذ طراحی و نقاشی روی تخته شاسی 3_ موقع رنگ کردن ماشین قسمت ها را از هم جدا می کند 4_ تولید لوازم خانگی 5_در بیمارستان ها برای بستن بانداژ مورد استفاده قرار می گیرد

مزایای استفاده از چسب کاغذی به این صورت است که کاغذ از مواد طبیعی تشکیل شده و ضد حساسیت هستند، به حلال چسب خاصی نیاز ندارد، در مدل ها، طول و عرض های مختلفی در بازار وجود دارد.

در خصوص پهنای انواع چسب کاغذی باید بدانید که این محصول در انوع 2 سانت، 2.5 سانت، 4 سانت و 5 سانت تولید می شود.

سفارش چسب کاغذی 4 سانتی ارزان

سفارش چسب کاغذی 4 سانتی ارزان

یکی از ویژگی های مهم چسب کاغذی این است که می توان روی آن نوشت؛ و رنگ آن از سفید تا قهوه ای مایل به زرد روشن و قهوه ای مایل به رنگ تیره متغییر می باشد.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود، نوار چسب کاغذی روی سطح بچسبد، پشت نوار کاغذی است که بسیار نازک، صاف و انعطاف پذیر است، و مواد تشکیل دهنده آن لاستیک طبیعی یا لاستیک استایرن بوتادین بر پایه آب است.

چسب کاغذی ارزان به دلیل طول مناسبی که دارد قیمت آن نیز کم است. چسب کاغذی در  ابعاد و متراژ های گوناگون، و یک چسب پر مصرف در صنایع تولیدی قرار دارد. امروزه سفارش چسب کاغذی 4 سانتی ارزان به صورت مستقیم انجامی می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *