قیمت چسب 123 حجم 400 میلی لیتر رابیت استار

,

قیمت چسب 123 حجم 400 میلی لیتر رابیت استار دچار نوساناتی شده است و این به دلیل تغییرات نرخ ارز و تورم می باشد علاوه بر این نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

چسب 123 که به آن چسب سیانوآکریلات می گویند بسیار قدرتمند است و چسبندگی فوق العاده ای دارد به همین دلیل در مصارف پزشکی، خانگی و صنعتی استفاده می شود و قطعات مختلفی را در سریع ترین زمان به هم می چسباند.

قیمت چسب 123 حجم 400 میلی لیتر رابیت استار

بررسی مشخصات چسب 123 رابیت استار

بررسی مشخصات چسب 123 رابیت استار مشحصات چسب 123 رابیت استار شامل گزینه های زیر می شوند:

  • دارای اسپری فعال کننده 400 میلی لیتری می باشد.
  • ویسکوزیته بالایی دارد.
  • غلظت آن خوب می باشد.
  • قطعاتی که دارای سطح سخت و ناهمواری هستند به راحتی با این چسب به هم چسبانده می شوند.

چسب یک، دو و سه به دلیل پوشش دهی و قدرت چسبندگی بالایی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است و همین باعث شده فروش چسب 123 افزایش یابد که دارای چسب و اسپری شتاب دهنده می باشد و هنگامی که این دو ماده به هم می چسبند کمک می کنند تا قطعه مورد نظر در سریع ترین زمان به هم بچسبند.

برای استفاده از این چسب ابتدا باید سطح دو قطعه ای که قرار است به هم چسبانده شوند تمیز گردند و گرد و خاک آن ها از بین برده شود سپس اسپری را روی سطح اسپری کنید تا تبخیر شود در مرحله بعد چند قطره از چسب را روی سطح مورد نظر بریزید تماس اسپری با چسب باعث می شود دو قطعه محکم به هم چسبیده شوند.

در مرحله آخر می توانید قطعات به هم چسبیده را در مکان مناسبی به مدت 10 تا 15 ثانیه قرار دهید تا به خوبی به هم چسبیده شوند اگر بخواهید چسب را از قطعه مورد نظر جدا کنید می توانید از حلال های مختلفی مانند استون، دی متیل سولفواکسید، دی کلرومتان و نیترومتان استفاده کنید.

برای جدا کردن چسب از روی قطعاتی مانند سنگ، فلز، پارچه های بدون رنگ و شیشه می توانید از استون استفاده کنید در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم برای جدا کردن چسب 123 از لاستیک، پلاستیک و نایلون استون کاربردی ندارد.

عمده فروشی چسب 123 حجم 400 میلی لیتر رابیت استار

عمده فروشی چسب 123 حجم 400 میلی لیتر رابیت استار

عمده فروشی چسب رابیت استار 123 حجم 400 میلی به صورت اینترنتی بازار داغی دارد چون عرضه کنندگان می توانند میزان فروش خود را به طور قابل توجه ای افزایش دهند علاوه بر این موارد کاربرد مختلف چسب یک، دو و سه باعث شده عمده فروشی آن بتواند بازار گرمی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای چسباندن فلز، کاغذ و مقوا، چوب و پلاستیک استفاده می گردد.
  • برای چسباندن سرامیک و چینی و چرم و پارچه کاربرد دارد.
  • در صنعت بسته بندی استفاده خواهد شد.
  • به عنوان درزگیر و چسباندن لوله مورد استفاده قرار می گیرد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *