انواع چسب وکیوم

مراکز خرید و فروش انواع چسب وکیوم

,

انواع چسب وکیوم چیست؟ در بین فروشندگان و مراکز خرید و فروش انواع چسب وکیوم کدام یک از انها محصول خود را کیفیت بهتر و همچنین قیمت مناسب تر به بازار ارائه می دهند؟

انواع چسب وکیوم

انواع چسب وکیوم

چسب وکیوم از نمونه چسب های مورد استفاده در صتعن تولید روکش های ام دی اف، هایگلاس و pvc می باشد. این چسب به نام ممبران هم معروف است و کاربرد های بسیاری در صنعت های ذکر شده دارند.

این نوع چسب دارای دو دسته تک جزئی و دو جزئی هستند والبته نمونه دسته اول به دلیل مواجه با استقبال زیاد بیشتر تولید می شود.

چسب های وکیوم زیبایی خاصی در استفاده برای روکش های مات و ام دی اف دارد. چسبندگی این نوع چسب بسیار بالاست و در ایران نیز تولید می شود.

طریقه مصرف این چسب با دستگاه های پرس امکان پذیر است به این شکل بع داز چسبانده شدن روی سطوح مورد نظر با دستگاه پرسی کاملا تخت می شود تا از هوا گرفتگی و برجسته شدن ان جلوگیری شود و ظاهر حرفه ای داشته باشد.

خرید و فروش چسب وکیوم

معامله و خرید و فروش چسب وکیوم یا ممبران در تمامی نقاط کشور به صورت روزانه انجام می شود.

یکی از خریداران پر و پا قرص این چسب کارخانه ها و کارگاه های تولید کابینت و دکوراسیون داخلی هستند.

برای زیبایی سازی کابینت و ام دی اف های منازل و سایر محصولاتی که با چوب ام دی اف ساخته می شود این چسب ها کاربرد فراوانی دارند.

این چسب ها در رنگ ها ی مختلف در سطح بازار موجود هستند.

قیمت چسب های وکیوم

انواع چسب وکیوم

چسب وکیوم در سطح بازار و در شهر های مختلف با قیمت های متفاوتی ارائه می شوند. این چسب ها براساس سطح کیفیت و مواد اولیه ساخت ان تعیین قیمت می شوند. اما قیمت این چسب ها برحسب هر یک کیلو از 40000 تومان تا 100000 تومان متغیر است. ولی جهت اطلاع از قیمت بروز با مدیران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت چسب های وکیوم با توجه به نوع ان که به شرح زیر می باشد، تعیین می شوند..

  • چسب وکیوم رئال
  • چسب وکیوم جووات
  • چسب وکیوم هنکل
  • چسب وکیوم دکوراک
  • چسب وکیوم کلبرسون
  • چسب وکیوم رین بوند
  • چسب وکیوم نوین
  • چسب وکیوم فونیکس
  • چسب وکیوم پارامونت و …

مراکز خرید و فروش انواع چسب وکیوم

مراکز عرضه انواع چسب وکیوم با قیمت های مختلف به صورت های حضوری و غیرحضوری امکان پذیر است.

با مراجعه به مراکز مخصوص و تخصصی فروش محصولات چسبی و صنعتی و همچنین سایت های آنلاین فروش این نوع محصولات برای خریدار امکان پذیر است.

با توجه به برند های مختلف تولید کننده ای در بازار وجود دارد قیمت ها ممکن است کاملا از هم متفاوت باشد و در این مورد کمی گیج شوید.

اما با بررسی های لازم و جستجوی برای تهیه بهترین و مناسب ترین نوع این چسب می توانید اقدام خود را عملی سازید.

در این راستا ما می توانیم به عنوان مشاور شما در این زمینه کمک های لازم را ارائه دهیم. کافی است که به سایت ما مراجعه نمایید.