رنگ اپوکسی آهن

مرکز خرید و فروش رنگ اپوکسی آهن

مرکز خرید و فروش رنگ اپوکسی آهن در سراسر شهرهای بزرگ و کوچک ایران در حال فروش است، در صورت نبود یا تمام شدن رنگ در فروشگاه شهرتان می توانید با ما تماس برقرار کنید و سفارش خود را اعلام کنید.

انواع رنگ اپوکسی

رنگ ها به دو دسته اپوکسی پلی آمید و پلی آمین تقسیم می شوند که دارای تفاوت هایی نسبت به هم هستند در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد اما یک نکته که در این بین وجود دارد، هنگام استفاده از رنگ اپوکسی با روبرو شدن اشعه ماورا بنفش یا واکنش های فتوشیمیایی این رنگ به صورت مات و گچ می شود.

تفاوت های پلی آمید و پلی آمین

رنگ اپوکسی آهن

این دو رنگ، مواد مورد استفاده در آن ها تقریبا یکسان است، اما دارای تفاوت ها مزایا و معایبی نیز هستند که لازم است شما خواننده سایت ما حتما از آن جویا شوید.

اپوکسی پلی آمید عمر طولانی تری در مناطق مرطوب دارد، انعطاف پذیری و چسبندگی این رنگ بسیار بالاست اما در مقاومت های عمومی تضعیف است، در پلی آمین تقریبا می توان گفت برعکس این موضوع در برابر اسیدها، قلیاها، فرآورده های نفتی عمر و پایداری بیشتری دارد.

مواد تشکیل دهنده رنگ اپوکسی آهن

حال به مرحله تشکیل و ترکیب شدن مواد اولیه رنگ اپوکسی می رسیم، که در آن از چه موادی به کار برده شده است.

مواد اولیه انواع رنگ اپوکسی به صورت زیر:

رزين اپوكسي
تينر اپوكسي
باريت
تالك
تيتان
كربنات
ضد كف
لولينگ
افزودني ضدشره

انواع رنگ اپوکسی آهن

رنگ اپوکسی آهن

در رنگ اپوکسی تنوع بسیار است و هر کدام در زمینه ای خاص مورد استفاده قرار می گیرد، قطعا بسیاری از ما با انواع این رنگ آشنایی نداریم و تنها برخی از آن را می شناسیم، برای اطلاعات و آشنایی بیشتر به برخی از آن ها در زیر اشاره کرده ایم:

رنگ رویه اپوکسی پلی آمید براق
رنگ رویه اپوکسی پلی آمید نیمه مات
رنگ رویه اپوکسی پلی آمید مات
رنگ میانی اپوکسی پلی آمید
رنگ میانی اپوکسی پلی آمید HB
رنگ رویه اپوکسی پلی آمید(مخصوص آب آشامیدنی)
رنگ میانی اپوکسی پلی آمید (مخصوص آب آشامیدنی)
پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

مزایای اپوکسی دلیل اصلی خرید و فروش است

بسیاری از این رنگ در ساختمان های در حال ساخت استفاده می کنند، رنگ های اپوکسی آهن در بازار به صورت عمده و خرده در حال خرید و فروش هستند که دلایل اصلی این بازار گرم می تواند مزایای رنگ اپوکسی باشد.