پخش اسپری رنگ گلریزان

مرکز پخش اسپری رنگ گلریزان

,

اسپری رنگ گلریزان یکی از انواع وسایل رنگ کاری می باشد که برای رنگ آمیزی سطوح کاربرد دارد و در کمترین زمان می تواند بیشترین کارایی را برای مصرف کننده داشته باشد. شرکت گلریزان اولین شرکتی است که در زمینه تولید اسپری گلریزان فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت گلریزان با تولید این محصول با بهترین کیفیت در پخش این محصول نقش بزرگی دارد.

مرکز پخش اسپری رنگ گلریزان

کاربرد اسپری رنگ چیست؟

اسپری های رنگ با اندازه های مختلف و گوناگونی در بازار موجود است و کاربرد های زیادی در صنعت رنگ کاری دارند. کاربرد اسپری رنگ در کار های هنری و بسیاری موارد دیگر می باشد و روز به روز استفاده از آن بیشتر می شود.

از این رنگ برای زیبا سازی دیوارهای خیابان و پارک ها استفاده می نمایند و این مکان ها را با اسپری رنگ جلوه ای زیبا می بخشند.

کسانی که می خواهند با هزینه ای بسیار کم دیوار های داخلی ساختمان را رنگ کنند از این محصول استفاده می کنند که هم از نظر هزینه به صرفه بوده و هم اینکه نسبت به دیگر رنگ ها می تواند در مدت زمان کمی فضای بیشتری از دیوار را رنگ کند.

از دیگر استفاده ی این رنگ، استفاده از آن در صنعت نجاری می باشد که با استفاده از این رنگ ها در و وسایل چوبی را رنگ می کنند.

استفاده از اسپری همانند رنگ های دیگر مزیت و معایبی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

یکی از مزیت های مهم این محصول سرعت در رنگ آمیزی است. با استفاده از این اسپری ها می توانید در مدت زمان کم و خیلی سریع دیوار های بزرگ را رنگ کنید و برخلاف سایر وسایل رنگ کاری از جمله قلمو که استفاده از آن زمان بر بوده می توان از هدر رفتن وقت جلوگیری کرد.

استفاده از اسپری رنگ باعث یکنواختی رنگ آمیزی سطح می شود و  قسمت های تیره و روشن در قسمت های رنگ شده به جا نمی گذارد.

این محصول می تواند با هر بار پاشش فضای وسیعی را رنگ کند و باید در حین کار فاصله دیوار و اسپری رعایت شود.

با استفاده از اسپری کثیف کاری های به جا مانده از رنگ بر خلاف رنگ های دیگر مانند غلطک و قلمو بسیار کم بوده و یا اصلا کثیفی بر جای نمی گذارد. کافیست در هنگام رنگ پاشی از روزنامه برای سطح زمین استفاده نمود تا سطح زمین کثیف نشود.

از معایب این رنگ ها نداشتن تنوع رنگ می باشد. اسپری در مقایسه با لاتکس ترکیب رنگ کمتری دارد.

اسپری ها دارای مواد سمی بوده بنابراین در هنگام استفاده از ماسک استفاده شود.

کاربرد اسپری رنگ چیست؟

قیمت به روز اسپری رنگ گلریزان

قیمت این محصول با توجه به نوسانات بازار ثابت نبوده و آشفتگی بازار بر قیمت آن تاثیر گذاشته است.

شرکت گلریزان زیر نظر نمایندگی های ما ارایه کننده اسپری گلریزان در اکثر شهر ها می باشد که به پخش و توزیع این محصول می پردازند. همچنین ما با ایجاد و برقراری سایت های فروش این محصول گامی موثر برای رضایت مشتریان برداشته ایم. مشتریان می توانند از طریق این سایت ها از قیمت روز اسپری رنگ گلریزان اطلاع پیدا کنند.

قیمت به روز اسپری رنگ گلریزان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *