چسب سیلیکون تیتان

پخش عمده چسب سیلیکون تیتان

,

چسب سیلیکون نوعی چسب می باشد که ماده ی اصلی آن سیلیکون و اکسیژن است، از این چسب برای مصارف صنعتی و خانگی به وفور استفاده می شود. این نوع چسب در برابر حرارت، رطوبت و گرما مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. این محصولات بعد از تولید برای فروش به مراکز موجود در بازارهای کشور ارسال می شود. پخش عمده چسب سیلیکون تیتان به نمایندگی ها و عمده فروشی های کشور انجام می گیرد.

پخش عمده چسب سیلیکون تیتان

آشنایی با انواع چسب سیلیکون

به دلیل استفاده ی زیاد از این چسب، کارخانه های تولیدی در تلاش هستند که چسب های باکیفیت و عالی را تولید کنند تا بتوانند نظر مشتریان زیادی را به سمت محصولات خود جلب کنند.

ما در این جا می خواهیم که برای آشنایی بیشتر انواع چسب سیلیکون تولید شده در شرکت های تولیدی را به صورت مختصر معرفی کنیم که شامل:

  • چسب های استوکسی: این چسب هنگام استفاده کردن بویی شبیه به سرکه دارد، زمانی که خشک می شود اسید استیک از خود آزاد می کند.
  • چسب خنثی: این نوع چسب زمان استفاده بوی الکل می دهد، مناسب برای تمام محیط ها است، چون مقاومت و ماندگاری بسیار زیادی دارد، از این چسب بیشتر برای آینه هایی استفاده می شود که پشت آن ها جیوه اندود است.
  • چسب های سیلیکونی رنگ مشکی: از این چسب برای چسباندن شیشه ماشین استفاده می شود، به همین دلیل به چسب شیشه ماشین معروف است.
  • چسب سیلیکونی سفید رنگ: کاربرد این چسب در حمام ها و سرویس های بهداشتی بیشتر است و معمولا برای چسباندن کاشی، وان و روشویی استفاده می شود.
  • چسب بی رنگ سیلیکونی: برای چسباندن آینه، شیشه و سینک قابل استفاده است.

آشنایی با انواع چسب سیلیکون

خرید چسب سیلیکون تیتان از پخش کننده

شرکت های تولیدی این محصولات را با استفاده از مواد اولیه و زیر نظر متخصصان تولید می کنند و سپس برای فروش به نمایندگی ها و مراکز فروش در سراسر کشور پخش می کنند.

پخش چسب سیلیکون از طریق تولید کننده ها و نمایندگی های مربوطه به سراسر کشور انجام می گیرد و سپس با قیمت بسیار کم و کیفیت عالی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

لیست تمام پخش کننده های این محصولات را می توان از طریق سایت های اینترنتی و پرس و جو از فروشگاه های سراسر کشور به دست آورد.

برای خرید چسب سیلیکون می توان به روش های مختلف مانند اینترنتی، حضوری و سفارش از شرکت های تولیدی اقدام کرد.

مراکزی که به حجم زیادی از این محصول برای فروش نیاز دارند بهتر است که به صورت عمده اقدام به خرید نمایند تا حجم زیادی از محصول را با قیمت کم خریداری نمایند.

خرید چسب سیلیکون تیتان از پخش کننده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *