قیمت چسب آکواریوم تیتان شفاف

قیمت چسب آکواریوم تیتان شفاف

,

قیمت چسب آکواریوم تیتان شفاف بر اساس کیفیت و برند آن متغیر می باشد توجه داشته باشید میزان و نحوه ی خرید بر روی قیمت گذاری آن بسیار تاثیر می باشد. چسب آلکواریوم یکی از چسب های پر مصرف در حوزه های صنعتی و خانگی می باشد، این چسب کاربرد بسیار بالایی داشته و همچنین عامل باعث محبوبیت آن می باشد.

قیمت چسب آکواریوم تیتان

همه چیز درباره چسب آکواریوم تیتان شفاف

چسب اکواریوم دارای ترکیبات و پایه آلی می باشد و کاربرد بسیار متنوعی دارد. این چسب به عنوان چسب های ولکانیزه شونده در دمای اتاق نیز شناخته شده و از پلی دی متیل سیلوکسان با گروه های انتهای استات، کتوکسیم تشکیل شده است.

این نوع چسب دارای دامنه بسیار وسیعی بوده و از آن ها به عنوان بهترین پوشش برای استفاده در درز گیری استفاده می شود. این چسب با توجه به قدرت بالا و ویژگی های که دارد در چسباندن قطعات از جنس شیشه مناسب می باشد و بیشترین کاربرد آن در ساخت شیشه های دو جداره و چسباندن شیشه های آکواریوم می باشد و همچنین در مصارف ساختمانی به عنوان درزگیر شیشه ها استفاده می شود.

این نوع چسب قابلیت تحمل دمای بالا را داشته و دمایی در حدود 350 درجه سانتی گراد را تحمل می کند این مزیت بزرگ باعث شده تا افراد بدون پرداخت هزینه های بسیار زیاد به سمت خرید آن کشیده شوند و از آن به عنوان درز گیر در برابر شرایط سخت دمایی استفاده کنند.

از خصوصیات چسب آکواریوم می توان به نوع رنگ آن اشاره کرد که در رنگ سفید، مشکی و آبی رنگ عرضه می شود نوع بی رنگ آن معمولاً برای کار های آکواریوم استفاده می کنند از نوع سفید آن نیز می‌ توان به عنوان درزگیر حمام و روشویی استفاده کرد و نوع مشکی آن اصولاً برای چسباندن شیشه اتومبیل استفاده می شود.

همه چیز درباره چسب آکواریوم تیتان شفاف

عرضه کنندگان عمده چسب آکواریوم تیتان شفاف

عرضه و توزیع چسب آلکواریوم تیتان شفاف با کیفیت و مرغوبیت بالا از طریق این مجموعه تخصصی انجام میگیرد. چسب آکواریوم نوعی چسب بوده که از اتم های سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده است و در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم می باشد.

این چسب به علت ثبات بالا، از لحاظ گرمایشی و شیمیایی بسیار مقاوم بوده و کاربرد بسیار گسترده ای دارد. چسب آکواریوم در دسته ی مواد پلیمری قرار دارد که به خاطر ماهیت آن هم در دماهای پایین و هم در دماهای بالا به کار می رود.

چسب آکواریوم در دسته ی متیل و فنیل ها قرار گرفته و به شکل استوانه ای و خمیر دندانی می باشد. و اگر از شکل استوانه ای آن استفاده شود و لاید تفنگ مخصوص داشته باشید. در واقع کاربرد اصلی چسب آکواریوم برای چسباندن سطوح یا قطعات شیشه ای به یکدیگر می باشد اما از آنجایی که این چسب خاصیت چسبندگی خوبی به متریال های مختلف مانند کاشی، PVC، مس، استیل، آلومینیوم دارد. برای خرید چسب شفاف آکواریوم و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

عرضه کنندگان عمده چسب آکواریوم تیتان شفاف

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *