چسب سیلیکون تیوپی

قیمت به روز چسب سیلیکون تیوپی

,

چسب ها کاربرد زیادی در زندگی روزمره ما دارند و انواع مختلفی از لحاظ نوع کاربرد دارند. یکی از قوی ترین و پرکاربرد ترین چسب ها چسب سیلیکون است. چسب سیلیکون دارای خواص ویژه ای است و استفاده های زیادی در کارهای ساختمانی و صنعتی دارد. این محصول بهترین پوشش برای درزگیری محیط های بهداشتی است. چسب سیلیکون قابلیت چسبندگی آلومینیوم، استیل، کاشی، سرامیک، شیشه و PVC را دارد. چسب سیلیکون چسبندگی بسیار بالایی نسبت به سایر چسب ها دارد.

قیمت به روز چسب سیلیکون تیوپی

سه ویژگی چسب سیلیکون

از ویژگی های چسب سیلیکون این است که نرم و مرطوب است و در محیط های گوناگون و دما های مختلف مقاومت خوبی دارد. این محصول چسبندگی بالا و ماندگاری طولانی دارد. همچنین این چسب قابلیت انعطاف پذیری دارد و میتوان پس از استفاده در محل مورد نظر، آنرا به شکل دلخواه در آورد و حتی پس از خشک شدن، قسمت های اضافی آن را تراش داد. چسب سیلیکون که به چسب آکواریوم نیز شهرت دارد، در برابر فشار و دما های بالا مقاومت زیادی دارد و همچنین در برابر اشعه uv نیز مقاوم است. از این چسب برای پر کردن ترک ها و فاصله های ایجاد شده در سرویس های بهداشتی استفاده می کنند و برای نصب وان حمام نیز استفاده می شود. به طور کلی این چسب برای آب بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چسب برای چسباندن قطعات شیشه ای هم کاربرد دارد و در ساخت شیشه های دو جداره از آن استفاده می شود.

سه ویژگی چسب سیلیکون

سفارش چسب سیلیکون تیوپی از تولید کننده

چسب سیلیکون دارای بسته بندی مختلفی است و اندازه های آن نیز متفاوت است که رایج ترین نوع آن استوانه ای شکل است. چسب سیلیکون تیوپی در رنگ های مختلف سفید، مشکی، قرمز و بی رنگ تولید شده است. چسب سیلیکونی را فقط چند کشور تولید می کنند. کشورمان ایران نیز تولید کننده چسب سیلیکون می باشد. ایران با کمک متخصصین مواد شیمیایی اقدام به تولید چسب سیلیکون با کیفیت نموده است که کیفیت آن با محصول های مشابه آن که تولید کشور های دیگر از جمله ترکیه است برابری می کند و چون این محصول تولید داخل می باشد از نمونه های خارجی اش ارزانتر به دست خریدار می رسد. چسب سیلیکونی را می توانید از فروشگاه های ابزار آلات صنعتی و ساختمانی تهیه کنید. همچنین امروزه با وجود فروشگاه های اینترنتی می توانید این چسب را نیز از این فروشگاه ها خریداری کنید. برای سفارش عمده چسب سیلیکون تیوپی می توانید با تماس به شرکت تولید کننده این محصول، آن را به صورت عمده خریداری کنید و هزینه های واسطه گری را حذف کنید.

سفارش چسب سیلیکون تیوپی از تولید کننده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *