عرضه کننده چسب سیلیکون رازی

شرکت عرضه کننده چسب سیلیکون رازی

,

چسب سیلیکونی پلیمرهایی هستند که بر اساس یک زنجیره اولیه سیلیکون و کراس اتصال دهنده ها و یک کاتالیزور انجام شده اند، عملکرد این ماده درزگیری و باند شدن است. برخی از پرکننده ها مانند کوارتز، کربنات کلسیم، حتی برخی از حلال ها نیز می توانند به منظور ارائه خصوصیات خاصیت استحکام یا کاهش هزینه افزوده شوند. قصد تهیه این چسب ها را دارید؟ با شرکت عرضه کننده چسب سیلیکون رازی ما تماس بگیرید.

عرضه کننده چسب سیلیکون رازی

معرفی چسب سیلیکون رازی

مهمترین مزیت چسب های سیلیکونی و درزگیرها نسبت به سایر فن آوری ها مانند پلی اورتان، آکریلیک یا بوتیل موارد زیر است:

  • دامنه دمای کار بالاتر
  • مقاومت در برابر آب و هوا
  • چسبندگی خوب به بسترها
  • مقاومت خوبی در برابر محصولات شیمیایی
  • دوام بالا

در حال حاضر در بازار می توان طیف گسترده ای از انواع چسب سیلیکون و درزگیر را تشخیص داد. در این مقاله می خواهیم دو نوع اصلی تصفیه این سیلانت ها را شرح دهیم: از یک طرف انواع چسب سیلیکونی وجود دارد که در دمای اتاق به نام RTV درمان می شوند و از طرف دیگر گرمای آتشفشانی شده با نام HTV.

معرفی چسب سیلیکون رازی

محصولات تقویت کننده RTV O ROOM TULP

این نوع چسب های سیلیکونی در دمای اتاق درمان می شوند. RTV ها برای تصفیه نیاز به منبع گرما ندارند، همانطور که از نام آن ها پیداست، این چسب ها در دمای اتاق آتشفشان می شوند. مزایای اصلی آن سهولت کاربرد، هزینه کم است و نیازی به استفاده از اجاق گاز برای درمان نیست. در چسب های RTV می توانیم بین چسب های دو جزء و یک جزء تمایز قائل شویم.

  1. درمان استیک: سیلیکون های استیک چسبندگانی هستند که در طی فرآیند پخت، اسید استیک منتشر می کنند و بوی سرکه مشخصی می دهند. توصیه می شود از سطحی که روی آن استفاده شده محافظت کنید زیرا می تواند منجر به مشکلات خوردگی شود. درز گیرهایی که اسید استیک را آزاد می کنند قدیمی ترین و ارزان ترین موجود در بازار هستند. آن ها برای شیشه و آلومینیوم بسیار عالی هستند و در ساخت و سازها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. نکته مهم، درزگیرهای استیک تا حدی فاسد هستند، هرگز از این نوع استفاده نکنید که اجزای فلزی و الکترونیکی محافظت نشده باشند. مزایای دیگری که ارائه می دهند این است که اکثر آن ها دارای مجوز تماس با غذا و آب آشامیدنی هستند.
  2. پخت اكسمیك: سیلیکون های اکسیمی چسبنده هایی هستند که اکسیدها را آزاد می کنند که در فرآیند پخت مجددا مورد استفاده قرار می گیرند و در نتیجه چسب های خنثی با تشکیل سریع پوست ایجاد می شوند. اکسیومیک به دلیل اینکه اسیدها را آزاد نمی کند، خنثی تلقی می شود. آن ها به دلیل محدودیت های موجود در جامعه اروپا به دلیل داشتن مواد سرطان زا در استفاده هستند.
  3. الکلی یا الکلی درمان شده: سیلیکون های آلکوکسی چسبنده هایی هستند که الکل ها را در طی فرآیند پخت خود آزاد می کنند و عموما متانول و بوی الکل ساطع می کنند. این ها مدرن تر هستند، همچنین خنثی هستند و در مونتاژ قطعات صنعتی، لوازم خانگی، قطعات الکترونیکی و در بخش خودرو کاربرد زیادی دارند. چسبندگی بسیار خوبی حتی روی پلاستیک های مختلف دارد.

عرضه کننده چسب سیلیکون

قیمت عمده چسب سیلیکون رازی

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت چسب سیلیکونی به صورت عمده و ثبت سفارش و خرید عمده چسب سیلیکونی رازی با ما تماس حاصل نمایید. ما تخفیف های ویژه ای نیز برای شما در نظر گرفته ایم که قطعاً به سود شما خواهند بود.

قیمت عمده چسب سیلیکون رازی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *