چسب کاغذی ارزان

خرید چسب کاغذی ارزان از تولیدی

,

چسب کاغذی از اعضای خانواده چسب نواری محسوب می شود که از کاربردی ترین نوع چسب محسوب می شود که در تولید آن از کاغذ استفاده شده است به همین دلیل دارای وزن سبکی است و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار نمی باشد. از این محصول اغلب در کارهای هنری، نقاشی و خدمات بیمارستانی استفاده می شود.

برای خرید چسب کاغذی ارزان از تولیدی می توانید به پایگاه اینترنتی ما مراجعه فرمایید. در ادامه با تولید کننده چسب کاغذی و انواع آن آشنا میگردیم.

خرید چسب کاغذی ارزان از تولیدی

آشنایی با انواع چسب کاغذی

در مراحل تولید چسب کاغذی از کاغذ استفاده شده است که به همین واسطه دارای وزن بسیار سبکی است و همچنین از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار نیست. در این بخش با انواع چسب کاغذی و جنس رویه این محصول آشنا میگردیم.

جنس رویه نوار چسب کاغذی عبارتند از:

  • کاغذ پشت صاف
  • کائوچو و کرافت
  • کاغذ الیاف درشت
  • کاغذ الیاف کرپ

انواع چسب کاغذی:

  • چسب کاغذی پوشاننده: این مدل همانطور که از نامش مشخص است برای پوشاندن مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به چسبندگی زیاد نیست. از این مدل اغلب برای هنر، طراحی و نقاشی استفاده می شود.
  • آب چسب: این نوع در طی چند سال اخیر وارد بازار گردیده است و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. این مدل از چسب دارای رویه کائوچو می باشد که در حالت عادی دارای چسبندگی نیست ولی در زمان مخلوط شدن با آب دارای چسبندگی می شود و امنیت کار را افزایش می دهد و همچنین از مواد طبیعی ساخته شده است که  به محیط زیست آسیب نمیزند.
  • نوار چسب بسته بندی: از این مدل برای بسته بندی کارتون ها استفاده می شود که به صورت محکم و کارتون می چسبد و با تنها با پاره کردن چسب کند می شود.
  • چسب کاغذی بیمارستانی: این نوع ضد حساسیت می باشد و برای کادر پزشکی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد که اغلب برای بستن بانداژ استفاده می شود.

تولید کننده انواع چسب کاغذی در ایران

تولید کننده انواع چسب کاغذی در ایران

با توجه به مزایای ویژه این محصول و کاربرد فراوان آن تولید کننده انواع چسب کاغذی در ایران وجود دارد که به تولید این محصول در ابعاد و قیمت مختلف پرداخته است.

برای خرید چسب کاغذی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در منزل و عدم اتلاف وقت و صرف هزینه می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه فرمایید و انواع مدل این محصول را مشاهده کنید و در صورت تمایل ثبت سفارش نمایید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل گیرید و از خدماتی نظیر پرداخت درب منزل و تعویض در صورت نارضایتی بهره مند گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *