چسب pvc اتصالات

سایت انلاین خرید چسب pvc اتصالات

چسب pvc اتصالات به راحتی و سهولت و در مدت زمان خیلی کم میتوانید بدون زحمت و خروج از منزل این محصول را خریداری کنید و سپس درب منزلتان تحویل بگیرید.

خرید چسب pvc اتصالات

چسب pvc اتصالات

برای خرید چسب pvcاتصالات یا باید به فروشگاه های فروش این محصولات بروید، یا به سراغ مراکز پخش آن و یا از اینترنت کمک بگیرید . با انجام دادن یک جستجو در فضای مجازی به راحتی به هر چه بخواهید دست پیدا میکنید. سپس با بررسی خصوصیات و قیمت های انواع محصولات، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. کالا با پست برای شما ارسال می گردد و شما به راحتی آن را تحویل میگیرید . نکته مهم خرید از سایتهای معتبر و رسمی است .

چسب pvc اتصالات

از این چسب برای چسباندن لوله و اتصالات فاضلابی به یکدیگر استفاده می گردد. همچنین برای تمام قطعات PVC نیز قابل استفاده است. این چسب قدرت چسبندگی و هم جوشی خیلی زیادی دارد و برای چسباندن لوله و اتصالات فاضلابی با فشار بالا کاملا مناسب است.

کاربرد چسب پی وی سی

حدود پنجاه درصد از چسب PVC تولید شده در کارخانجات عمدتا برای امور ساختمان سازی استفاده میشود. دلیل آن قیمت ارزان و اتصال راحت می باشد.

طریقه مصرف چسب pvcاتصالات

چسب pvc اتصالات

اول محل اتصال را باید به دقت تمیز کنید، سپس چسب تارگت را روی سطح پخش کنید، طوری این کار را انجام دهید که در قسمت انتهایی لوله چسب بیشتری قرار بگیرد. موقع قرار دادن لوله های در داخل هم باید دت شود که هیچ چرخشی در لوله بوجود نیاید. سپس باید چند ثانیه لوله ها را در داخل هم نگه دارید تا کاملا به هم بچسبند . این اتصال بعد از گذشت پنج دقیه کاملا محکم می شود.

نکته ایمنی

رعایت چند نکته ایمنی برای حفظ سلامتتان در استفاده از چسب های پی وی سی ضروری است:

  • چسب های پی وی سی بسیار قابلیت اشتعال و اتش سوزی دارند. پس در جایی که از انها استفاده میشود به هیچ وجه نباید سیگار کشید و یا ایجاد جرقه و آتش کرد .
  • برای اینکه از سیستم تنفسی خود محافظت کنید باید حتما در محل استفاده از تهویه مطبوع بکار برده شود.
  • اگر چسب با چشم هایتان تماس برقرار کرد به سرعت آنها را با اب بشویید و خیلی زود به پزشک مراجعه کنید.
  • این چسب ها در مکان خشک و خنک دردمای سی درجه سانتی گراد به مدت یک سال قابل نگهداری می باشد.