قیمت چسب سیلیکون

قیمت چسب سیلیکون در سال 99

,

قیمت چسب سیلیکون در سال ۹۹ به نسبت سال های دیگر تغییرات بسیار زیادی داشته است. این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که قیمت آن با توجه به آخرین نرخ ارز و دلار، میزان کیفیت محصول، برند تولید کننده چسب و… متفاوت است. امکان آشنایی با به روزترین قیمت این چسب از طریق سایت معتبر امکان پذیر می باشد. اگر خواستار خرید عمده این محصول می باشید جهت کسب اطلاعات بیشتر ادامه را دنبال کنید.

قیمت چسب سیلیکون در سال 99

صفر تا صد چسب سیلیکون

چسب سیلیکون از جمله بهترین جسب های موجود در بازار است که با توجه به مزایای بی شماری که دارد دارای کاربردهای گسترده ای می باشد.

انواع چسب سیلیکون

در حالت کلی این محصول به دو دسته استوکسی و خنثی تقسیم بندی می شود که ویژگی و مشخصات هر کدام از آنها با یکدیگر تفاوت دارد. چسب استوکسی محصولی است که به صورت رنگی بوده و از ترکیب شدن سیلیکون و حلال تشکیل شده است. داشتن بوی تند، نیاز به زمان بیشتر برای خشک شدن از جمله مهم ترین ویژگی های این چسب محسوب می شود. چسب های خنثی نیز دارای مقاومت بسیار بالایی هستند که قدرت ماندگاری آن نیز به نسبت محصولات استوکسی بسیار بالاتر می باشد.

مزایای چسب سیلیکونی

این محصول در رنگ های مختلف تولید شده و در بازار موجود می باشد. داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب همچون رطوبت، مقاومت در برابر فشارهای زیاد، مقاومت در برابر اشعه خورشیدی از جمله مهمترین مزایای این محصول به شمار می رود.

صفر تا صد چسب سیلیکون

کاربرد چسب سیلیکون

این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد در مکان های مختلفی همچون دستشویی، وان حمام و… که دارای رطوبت بسیار زیادی است برای درزگیری بین کاشی های آن قابل استفاده می باشد. این محصول برای سطح روی سرامیک، کاشی نیز کاربرد دارد.

خرید بی واسطه چسب سیلیکون از تولید کننده

یکی از بهترین روش های خرید چسب سیلیکون با قیمت مناسب خرید بی واسطه آن از تولید کننده چسب سیلیکون در حجم عمده با قیمت تولیدی می باشد. با استفاده از این روش به دلیل اینکه واسطه ها کم می شود می توان این محصول را با قیمت مناسب تری نسبت به روش های دیگر تهیه کنیم.

این فروشگاه نیز در زمینه تولید چسب سیلیکون و فروش بدون واسطه آن در داخل کشور فعال می باشد. در صورتی که خواهان خرید عمده هستید و می خواهید انواع مختلف این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید به راحتی می توانید مشخصات محصولات مختلف را مشاهده کرده و پس از انتخاب آنها را در حجم عمده سفارش دهید.

خرید بی واسطه چسب سیلیکون از تولید کننده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *