مرکز فروش چسب 123

مرکز فروش چسب 123 در شیراز

,

چسب 123 از پرمصرف ترین چسب های مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد از چسباندن سرامیک و کاشی در ساختمان ها گرفته تا چسباندن قطعات صنعتی در دستگاه ها و همچنین مصارف خانگی از این چسب استفاده می شود.

مرکز فروش چسب ۱۲۳ در شیراز این چسب را در کیفیت های مختلف با برند های گوناگون ارائه می دهد.

مرکز فروش چسب 123 در شیراز

خصوصیات ویژه چسب 123

چسب 123 یکی از پر کاربرد ترین چسب ها در صنایع مختلف می باشد که از آن برای مصارف زیاد استفاده می کنند این چسب در ایران به نام چسب قطره ای و یا چسب فوری نیز شناخته می ‌شود که از آن در صنایع مختلف مانند: چسباندن کاشی و سرامیک، مصارف خانگی و حتی با بهینه شدن آن در علوم پزشکی نیز کاربرد دارد.

چسب یک دو سه از خصوصیات ویژه ای برخوردار می باشند مانند:

  • مهمترین مسئله حساسیت زا نبودن آن برای افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند به همین دلیل استفاده از آن در مصارف خانگی مورد توجه ویژه‌ ای قرار دارد.
  • این چسب به دلیل کیفیت مناسب و غلظت بالا قادر است تا قطعات مختلف از جمله انواع قطعات چوبی را در مدت زمان بسیار اندک با قدرت به یکدیگر متصل کند.
  • استفاده از این چسب برای کار هایی که نیاز به دقت و ظرافت و همچنین استحکام زیادی دارند نتیجه مطلوبی به جا می گذارد.
  • مهمترین خصوصیت این چسب سرعت گیرش آن می باشد که ظرف چند ثانیه قطعات را به یکدیگر متصل می کند.
  • این چسب به ‌راحتی قابل اشتعال می باشد پس بهتر است از آن در محلی نگهداری شود که دمای آن کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد باشد.
  • این چسب موارد استفاده فراوانی دارد حتی برای چسباندن ظروف چینی شکسته و یا رویه صندلی های چرم نیز از آن استفاده می کنند.
  • نکته قابل تأمل برای استفاده از این چسب این است که باید هنگام استفاده از آن حتماً از دستکش و ماسک استفاده کرد.

تولید کننده چسب 123 در ایران

تولید کننده چسب 123 در ایران

با توجه به کاربرد بالایی که این چسب در اکثر صنایع دارد و استفاده از آن که بسیار آسان و زیاد می باشد تولید کننده چسب 123این چسب را در بالاترین کیفیت تهیه و به بازار عرضه می کند.

تولید چسب 123 اصولاً با یک فعال کننده همراه می باشد برای زمانی که بخواهیم سرعت چسبندگی با استحکام بالا داشته باشیم از این فعال کننده استفاده می‌ کنند.

کارخانه تولیدی، چسب را با بهترین کیفیت تولید می کند زیرا تولید این چسب می ‌تواند یکی از فرصت های عالی برای کشور باشد تا بتوانیم با سود بیشتر محصول مورد نیاز خود را در داخل تهیه کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *