تولید فروش رنگ الکترواستاتیک پودری کوره ای

تولید فروش رنگ الکترواستاتیک پودری کوره ای

,

فروش رنگ های الکترواستاتیک به صورت پودری و در وزن های مختلف صورت می گیرد. اولین بار در دهه 1950 میلادی استفاده از این پوشش های رنگی در امریکا باب شد و رواج پیدا کرد. پیگمنت، رزین اپوکسی و چند ترکیب دیگر به عنوان پوشش های رنگی مورد استفاده قرار گرفتند. به این شکل با داغ کردن قطعه مورد نظر و قرار دادن آن در این پودر پوششی ضخیم از رنگ بر روی آن قرار می گرفت. بعد ها روش الکترواستاتیک برای رنگ کردن این پوشش ها به کار گرفته شد و از آن زمان به بعد این صنعت با رشد و گسترش فراوانی روبه رو شد و استفاده از این روش بسیار رایج شد.

تولید فروش رنگ الکترواستاتیک پودری کوره ای

برند های برتر تولید کننده رنگ های الکترواستاتیک در کشور

برند های برتر تولید کننده رنگ های الکترواستاتیک در کشورتولید و ساخت رنگ های پودری مانند رنگ های الکترواستاتیک با رشد روز افزون همراه بود و با توجه به پیشرفت صنایع مختلف در این صنعت نیز تحولات زیادی رخ داد. رزین خشک و ذرات در ترکیب با رنگ مورد نظر بر روی سطح یا قطعه خاصی پاشیده شده و به این ترتیب قطعه یا وسیله مورد نظر رنگ می شود.
در حال حاضر در کشور کار تولید این رنگ ها در کارخانجات و کارگاه های تولید کننده با استفاده از دانش و علم روز ساخته شده و به بازار عرضه می شود.
برند های به نام و معروفی در این زمینه به تولید انواع رنگ های پودری پرداخته و طبق نیاز بازار آن را در بسته های مختلف به متقاضیان عرضه می نمایند. مزیت های استفاده از این رنگ سبب گستردگی کاربرد  آنها شده است.
شرکتهای تولید کننده رنگ پودری به دلیل رقابت با سایر شرکت ها سعی در ساخت این تولیدات با بالاترین کیفیت را دارد. با استفاده از این روش، این واحد های صنعتی می توانند در عرصه تولید گوی سبقت را از رقبا ربوده و در بازار فروش موفق عمل نمایند.

خریداران رنگ های الکترواستاتیک در ایران

خریداران رنگ های الکترواستاتیک در ایرانرنگ های پودری مانند رنگ الکترواستاتیک نوعی رنگ خشک هستند که اشکالات موجود در رنگ های مایع را نداشته و در مقایسه با آنها آلودگی محیطی کمتری ایجاد می کنند.
از جمله مهمترین مزیت های رنگ پودری می توان موارد زیر را بر شمرد:

  • بیشتر حجم پودر قابل استفاده است، آلودگی کمتری برای محیط زیست در مقایسه با رنگ های مایع ایجاد می کند.
  • پوشش دهنده حجم بیشتری از سطح مورد نظر است، ایراد های ایجاد شده قابل رفع است.
  • سیستم تهویه با قدرت کمتری مورد نیاز است، آسیبی متوجه کسانی که با این رنگ ها کار می کنند نیست.

این رنگ ها در واقع نوعی رنگ صنعتی هستند که در صنایع مختلف قابل کاربرد بوده و به همین دلیل بخش قابل توجهی از خریداران آن را بخش های صنعتی مانند تولید کنندگان لوازم خانگی و سازندگان قطعات و ابزار آلات مختلف تشکیل می دهند. این مواد خود به چندین بخش تقسیم می شوند که این امر آنها را قابل کاربرد برای قطعات و مواد مختلف می نماید.
بنابراین بخشی از خریداران این ماده را برای پوشش های تزیینی و گروهی دیگر برای رنگ کردن ابزار های صنعتی تهیه می کنند. میزان تولید در هر بخش صنعتی عاملی است که خریداران رنگ الکترواستاتیک بر آن اساس اقدام به خرید می کنند.

شرکت های پخش کننده رنگ های الکترواستاتیک در کشور

شرکت های پخش کننده رنگ های الکترواستاتیک در کشوررنگ های پودی مانند رنگ های الکترواستاتیک در بین انواع رنگ ها از خصوصیات منحصر به فردی برخودارند که سبب استفاده زیاد از آنها شده است. این مواد خشک بوده و به حالت پودی هستند و و قابلیت پوشش دادن سطح مورد نظر را به طور کامل دارند.
شرکت های پخش کننده مانند شرکت رنگ پودری اصفهان با خرید مواد پودری رنگی از تولید کنندگان کار توزیع آنها را به بخش های مختلف صنعتی به انجام می رسانند. فعالیت پخش طبق سفارش های دریافتی از هر ناحیه و بخش صورت گرفته و به همین سبب مقادیر متفاوتی به هر شرکت درخواست دهنده ارسال می شود.
از آن جا که رنگ های پودری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین هر واحد صنعتی بنا به میزان تولیدات خود کار خرید و سفارش این رنگ ها را به تولید کننده و واحد پخش به انجام می رساند.

نمایندگی فروش رنگ های الکترواستاتیک در کشور

نمایندگی فروش رنگ های الکترواستاتیک در کشوررنگ الکترواستاتیک تهران به عنوان یک مرکز فروش در کشور به طور عمده به مصرف در دو بخش می رسد:

  • بخش مصارف تزیینی مانند صنعت تولید لوازم خانگی و ابزار آلات مختلف
  • بخش مصارف صنعتی مانند رنگ کردن انواع لوله های آب و فاضلاب، انواع جعبه های آتش نشانی و مواردی از این قبیل

نمایندگی های فروش مکانی هستند که صنایع نام برده شده که فقط بخش کوچکی از آن در این جا به آن اشاره شد، به آن مراجعه می کنند. شرکت های مختلف تولیدی برای عرضه تولیدات خود با تاسیس دفاتر فروش در سراسر کشور زمینه خرید این اجناس را برای همه صنایع بدون صرف فاصله مکانی زیاد ممکن می سازند. به این ترتیب صاحبان صنایع مختلف می توانند به این مراکز مراجعه کرده و بر حسب میزان نیاز خود، به خرید این محصولات اقدام کنند.
استان ها و شهر های مختلف کشور در زمینه تولید این پودر ها مشغول به فعالیت هستند که فروش رنگ پودری در اصفهان و رنگ پودری مشهد در واحد ها و نمایندگی های فروش آن صورت می گیرد.

فروش رنگ های الکترواستاتیک به قیمت روز بازار در ایران

فروش رنگ های الکترواستاتیک به قیمت روز بازار در ایرانرنگ الکتوراستاتیک نوعی رنگ پودری و خشک است که همان طور که بیان شد، در صنایع مختلف کاربرد دارد. فروش این تولیدات در بازار های مختلف ایران در ارقام مختلف و به قیمت روز صورت می گیرد.
رنگ های پودری اقسام مختلفی دارند که قیمت هر کدام متفاوت است و با برند های مختلفی در بازار به فروش می رسند.

فروش رنگ چکشی که نمونه ای از رنگ های به کار رفته و متعلق به این گروه است و به طور کلی خدمات رنگ پودری در بازار های مختلف به اشکال متفاوت صورت می گیرد. مثلا فروش عمده را عمده فروشان به خرده فروشان و صاحبان صنایع گوناگون برای تامین مواد اولیه رنگ پودری انجام می دهند.

خرده فروشان نیز با عرضه کم این پودر ها به خریداران جزء سرو کار دارند. فروش اینترنتی نیز از دیگر روش های فروش است که مناسب کسانی است که خرید به این شیوه را بر خرید های دیگر ترجیح می دهند.

تهیه ارزان رنگ های الکترواستاتیک در کشور

تهیه ارزان رنگ های الکترواستاتیک در کشورخرید رنگ پودری رزین، رنگ پودری طلایی، رنگ پودری فرافر از شرکت های صنعتی تولید کننده آن در مقادیر متفاوت صورت می گیرد. نمونه های ذکر شده تنها بخش کوچکی از انواع رنگ های این گروه را تشکیل می دهد و این مواد پوششی دارای تنوع زیاد از جهت رنگ هستند.
تهیه این رنگ ها از طریق دریافت لیست قیمت رنگ کوره ای و رنگ های پودری ممکن است. در واقع برای خرید ابتدا باید نوع رنگ، میزان نیاز به آن و همچنین شیوه خرید تعیین شود.
رنگ الکترواستاتیک عمده بهترین روش خرید برای تهیه ارزان قیمت آن می باشد. با خرید عمده می توان این تولیدات را در مقادیر مورد نیاز با قیمت بسیار مناسب تهیه کرد.
از طریق فروش ویژه و عرضه مستقیم نیز تامین و تهیه این مواد صنعتی با قیمت ارزان میسر می شود.

موارد استفاده رنگ های الکترواستاتیک

موارد استفاده رنگ های الکترواستاتیکرنگ های الکترواستاتیک با استفاده از تپانچه پاششی بر روی سطح مورد نظر پاشیده می شوند. بنابراین هنگامی که صافی و یکدستی کار و سطح مهم باشد، استفاده از این رنگ ها توصیه می شود.

این کالا همچنین می تواند به عنوان نوعی لاک بی رنگ برای محافظت و افزایش مقاومت فلز به کار گرفته شوند. پوشش دادن فلزات مختلف مانند ورق های آلومینیومی، اشیاء برنجی، و انواع ورق های فلزی به کمک لاک بی رنگ محافظ نیز از دیگر موارد استفاده از رنگ های پودری می باشد.
به طور کلی برای تمامی فلزاتی که قابلیت تحمل دمای بالا را داشته باشند می توان برای رنگ کردن آنها از رنگ های الکترواستاتیک استفاده کرد. از آن جا که استفاده از رنگ های پودری نیاز به حلال ندارند، بنابراین در سراسر دنیا اولویت اول برای پوشش دادن فلزات مختلف می باشند.
در واقع بهترین انتخاب برای مواقعی که استحکام و کیفیت از اولویت خاصی برخوردارند، استفاده از رنگ های پودری می باشد.

راهنمای خرید رنگ های الکترواستاتیک با کیفیت بالا در کشور

راهنمای خرید رنگ های الکترواستاتیک با کیفیت بالا در کشوربرای خرید رنگ الکترواستاتیک توجه به تکاتی چند حائز اهمیت است. این نکات عبارتند از:

وزن مخصوص رنگ و نوع پودر و اندازه آن: رنگ های پودری دارای وزن مخصوص بوده و این وزن در مورد هر نوع آن متفاوت است. مثلا رنگ های صاف، رنگ سمباده ای، رنگ چرمی، و رنگ های چکشی هر کدام دارای وزن مخصوصی هستند که بر این اساس ضخامت خاصی در قطعه مورد نظر ایجاد می کنند. به این منظور باید وزن آن بر حسب کیلوگرم و همچنین میزان سطح مورد نظر سنجیده شود و سپس مقدار مورد نیاز تخمین زده شود.

بررسی میزان بازدهی و راندمان: در هنگام پاشیدن رنگ مقداری از آن به سطح مورد نظر چسبیده و مقداری نیز بر روی زمین می ریزد بنابراین مقدار هدر رفت باید محاسبه گردد.

توجه به موارد فوق در هنگام استفاده از این مواد می تواند موجب بازدهی بیشتر و همچنین افزایش کیفیت کار شود. به طور کلی برای خرید رنگ های پودری توصیه می شود از تولیدات شرکت های معتبر استفاده شود. این محصولات در شرکت های برتر به خوبی در آزمایشگاه کنترل کیفی مورد سنجش قرار می گیرند و پس از تایید کیفیت روانه بازار های مصرف می شوند.

پرفروش ترین انواع رنگ های الکترواستاتیک در کشور

پرفروش ترین انواع رنگ های الکترواستاتیک در کشوررنگ های الکترواستاتیک به دو دسته رنگ های ترموپلاستیک و ترموست تقسیم می شوند. نوع اول با گرما ذوب شده و بر روی سطح مورد نظر قرار داده می شوند. در نوع دوم ذوب در حرارت بسیار بالا انجام شده و پس از گرمای دوباره قادر نیستند به حالت اولیه بازگردند و در واقع نوعی تغییر شیمیایی در آنها رخ می دهد.

ظاهر رنگ های پودری با هم متفاوت است و به انواع چکشی، چروک، ساده، چرمی، متالیک و سنباده ای تقسیم می شوند. براقیت این رنگ ها نیز قابل انتخاب است و از رنگ های مات تا سوپر براق را تشکیل می دهند.
یکی از پر فروش ترین این مواد صنعتی، رنگ های ساده هستند که برای پوشش دادن سطوح فلزی به کار می روند. طیف این رنگ ها شامل قهوه ای، طوسی، مشکی، آبی، قرمز و نارنجی با درجه های متفاوت است.

رنگ های الکترواستاتیک چیست؟

رنگ های الکترواستاتیک چیست؟رنگ ها از مهمترین ابزار های صنعتی هستند که امروزه در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی رنگ های مایع و رنگ های پودری دو دسته پر فروش و پر مصرف هستند که رنگ های پودری در مقایسه با رنگ های مایع از کیفیت کار و استحکام بیشتری برخوردارند.

در واقع همان طور که از عنوان این رنگ ها نیز پیداست این مواد به صورت خشک و پودر شده هستند که برای رنگ آمیزی فلزات مختلف به کمک تپانچه پاششی به کار می روند. انواعی از رنگ های مختلفی که در صنایع به کار می رود، نوعی رنگ پودری هستند که برای پوشش دادن و افزایش مقاومت و استحکام سطوح قطعات مختلف کار می روند.
قیمت هر کدام از رنگ های پاششی مانند قیمت رنگ پودری باژاک و رنگ پودری ایبا قابل دریافت از مراکز پخش رنگ الکترواستاتیک می باشد. این رنگ های صنعتی در نقاط مختلف کشور تولید می شود که رنگ پودری الکترواستاتیک اصفهان گروهی از این محصولات می باشد.

عرضه کنندگان برتر رنگ های الکترواستاتیک در کشور

عرضه کنندگان برتر رنگ های الکترواستاتیک در کشورخدمات رنگ پودری تهران نوعی مرکز فروش و عرضه کننده رنگ های پودری مانند رنگ الکترواستاتیک می باشد. علاوه بر این شرکت های زیادی مانند شرکت رنگ پودری استار، رنگ کوره ای در کرج نیز نمونه ای کوچک از واحد های تولید کننده هستند که به عرضه این رنگ ها می پردازند.

عرضه کنندگان برتر این حوزه با استفاده از تولیدات استاندارد شرکت ها و کارخانجات معتبر به فروش این محصولات می پردازند. بخش های صنعتی هر یک نیاز متفاوتی دارند و بنابراین میزان خرید آنها متفاوت است.
برخی خرده فروشان برای خرید های جزیی خود از سایت های اینترنتی کمک گرفته و خرید خود را از این فروشگاه ها انجام می دهند.

برخی خریداران عمده نیز ترجیح می دهند با تولید کننده به طور مستقیم وارد مذاکره شده و خرید خود را مستقیم انجام دهند.

ساده ترین راه خرید رنگ های الکترواستاتیک در کشور

ساده ترین راه خرید رنگ های الکترواستاتیک در کشورروش های ساده و آسانی برای خرید رنگ های الکترواستاتیک در کشور وجود دارد که یکی از ساده ترین روش های ممکن مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه کننده می باشد. این در صورتی است که فروشگاه مورد نظر در شهر محل سکونت واقع شده و در دسترس باشد.
در صورت عدم دسترسی به مراکز فروش، خرید اینترنتی یکی دیگر از روش های ساده ای است که نوعی خرید غیر حضوری است و از هر نقطه و مکانی و در هر زمانی از شبانه روز قابل انجام است. بنابراین به کمک شیوه های نام برده شده نباید نگران خرید و تهیه این اقلام بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *